Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Педагогіка -- Розвиток і формування особистості<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
15
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-15
>
1.
Луньова, І. В.
Їм уже 13! Будьмо разом з ними [Текст] : [батьківські збори] / І. В. Луньова> // Виховна робота в школі. - 2011. -
№ 1
. - С. 13-16
Рубрики:
Батьківські збори
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Кл.слова (ненормовані):
підлітки
--
доброзичливість
--
вікові зміни
--
апатія
--
поведінка
Анотація:
Батьківські збори присвячені особливостям підліткового віку їхніх дітей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гламбер, Н.
Портфоліо учня / Н. Гламбер> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. -
№ 7/8
. - С. 21-26. - Немає в ОУНБ
Рубрики:
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Кл.слова (ненормовані):
досягнення учня
--
оцінка
--
рівень навчальних досягнень
Анотація:
В статті автор висвітлює особливості створення портфоліо учня як один із можливих варіантів перевірки та оцінки навчальних досягнень учня з кожного предмета. Портфоліо учня - результат творчої педагогічної діяльності вчителя, яка спрямована на тісний зв'язок між учителем, батьками та учнем.
Знайти схожі
>
3.
Юрченко, Т.
Діагностика психічного розвитку школярів / Т. Юрченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. -
№ 7/8
. - С. 46-50 : рис. - Немає в ОУНБ
Рубрики:
Психологічна служба в школі
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Кл.слова (ненормовані):
психічний
розвиток
учня
--
самооцінка
--
увага
--
пам'ять
--
мислення
--
уява
--
здібності
Анотація:
Представлено дослідження психічного розвитку школярів , що стануть в нагоді шкільному психологу, класному керівнику, заступнику директора з НВР.
Знайти схожі
>
4.
Макаренко, С.
Як підготувати дітей до життя у світі дорослих? / С. Макаренко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. -
№ 12
. - С. 32-34
ББК
74.200.2
Рубрики:
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Виховання--Соціальне
Кл.слова (ненормовані):
вихователь
--
класний керівник
--
вихованець
--
диференціація виховання
Анотація:
Автор пропонує кілька варіантів вирішення проблеми як підготувати дітей до життя у світі дорослих.
Знайти схожі
>
5.
Калошин, В. Ф.
Як створювати ситуацію успіху в навчанні? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк> // Виховна робота в школі. - 2012. -
№ 3
. - С. 2-8. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК
74.200.2
Рубрики:
Психологія--Педагогічна
Виховання--Сімейне виховання
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Педагогіка
--Родинна
Кл.слова (ненормовані):
успіх
--
соціальний оптимізм
--
ситуація успіху
--
типи ситуацій успіху
--
несподівана радість
Анотація:
В статті підкреслено важливість досягнення успіху в навчально-виховному процесі, висвітлено особливості впровадження ситуації успіху в навчанні учнів.
Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Крамаренко, Світлана Григорівна
.
Вплив інформаційних технологій на
розвиток
творчих здібностей інноваційної
особистості
/ С. Г. Крамаренко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. -
№ 4
. - С. 17-18
ББК
74.263.2
Рубрики:
Інформаційні технології
Психологія--Людина і комп’ютер
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології
Кл.слова (ненормовані):
іноваційна особистість
Анотація:
Автор статті розкриває позитивний та негативний вплив інформаційних технологій на
розвиток
здібностей дітей. З одного боку, розкривають величезні перспективи розвитку інноваційних якостей учнів, з іншого, - створюють нові проблеми виховання дітей і збереження їх фізичного і психічного здоров’я.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Гончарик, Н.
П'ять мов любові до учнів / Н. Гончарик> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 12
. - С. 84-86
ББК
74+88
Рубрики:
Психологія--Педагогічна
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Кл.слова (ненормовані):
емоційні потреби
--
утвердження
--
фізичне доторкання
--
змістовне спілкування
--
служіння
--
подарунки
Анотація:
В статті висвітлено особливості п'яти емоційних мов любові, - способів, якими люди висловлюють і з допомогою яких розуміють емоційну любов.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Гачкало, С.
Феномен
особистості
/ С. Гачкало> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. -
№ 1
. - С. 76-77
ББК
88
Рубрики:
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Виховання--Самовиховання
Психологія--Особистість
Кл.слова (ненормовані):
самовиховання
--
само
розвиток
--
самовдосконалення
Анотація:
Йдеться про роль саморозвитку та самовиховання
особистості
учня в навчально-виховному процесі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Біленчук, В.
Чи можна сформувати особистість без впливу читання / В. Біленчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. -
№ 9
. - С. 8-9
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Початкова освіта--Читання
Кл.слова (ненормовані):
види роботи над текстом
Анотація:
Роздуми автора з приводу як викликати інтерес до читання в дитини, як його розвинути й утримати. Представлено перелік видів роботи над текстом на уроці читання, враховуючи особливості молодшого шкільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Франко, В.
Магнітоскопія як складова інтелекту / В. Франко, М. Гурільова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. -
№ 10
. - С. 73-74
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--Дидактика--Процес навчання
Педагогіка
--
Розвиток
і
формування
особистості
Кл.слова (ненормовані):
магнітоскопія
--
розумовий
розвиток
Анотація:
В статті розкрито роль системи магнітоскопії як важливої основи для розвитку розумових та творчих здібностей дитини.
Дод.точки доступу:
Гурільова, М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-15
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)