Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогічні технології -- Українська література<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Дига, Н. В.
    Місце творів Т. Шевченка у сучасній програмі та особливості їх прочитання [Текст] / Н. В. Дига // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 2-4
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поезія українська--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Педагогічні технології--Українська література

Анотація: У статті подаються методичні рекомендації щодо прочитання літературних творів Т. Шевченка учнями основної школи та зразок шкільного твору за поетичною творчістю Кобзаря. На прикладі поезій "Садок вишневий коло хати", "Мені тринадцятий минало.", "Заповіт"


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Скоморовська, Н. Б.
    Розвиток критичного мислення учнів під час вивчення творів Т. Шевченка [Текст] / Н. Б. Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поезія українська--Методика викладання, 19 ст.

   Літературні балади--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Природа--Теми і образи в літературі

   Педагогічні технології--Українська література

   Теми і образи в літературі--Природа

   Критичне мислення--Уроки--Українська література

Анотація: У статті йдеться про використання технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" на уроках української шлітератури під час вивчення творів Т. Шевченка. Технологія дає можливість розвивати критичне, творче мислення, активізувати пізнавальну діяльність школярів на уроці.
Серед багатьох можливих обрано тему природи. Вибір обумовлений її актуальністю. Щоб привернути увагу учнів до проблеми збереження навколишнього середовища, потрібно навчати школярів любити та берегти природні багатства. У творах Кобзаря безліч рядків про красу природи рідного краю.
Серед стратегій, які пропонує дана технологія, обрано саме ті, що допоможуть повніше донести до учнів цей навчальний матеріал, розвивати асоціативне мислення, вміння аналізувати


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бабійчук, Т. В.
    Студентський лекторій як активна форма позакласної роботи з української літератури у педагогічному коледжі [Текст] / Т. В. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Педагогічні технології--Українська література

Анотація: У статті розглянуто питання організації і діяльності студентського лекторію, подано матеріали для успішної підготовки і виголошення міні-лекцій на шевченківську тематику


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мартиненко, В. О.
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. О. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Читання--Школярі молодшого віку
   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.

Є примірники у відділах:
ВДГН (12.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Овдійчук, Л. М.
    ОЗОН - це творчій неспокій / Л. М. Овдійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 36-37
ББК 74.268.39
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
   Українська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: У статті йдеться про фестиваль-2011 "Мій особистісно зорієнтований урок"


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Говденко, К.
    Безмежні світи Івана Франка : конспект уроку з використання проектної технології, 10 клас / К. Говденко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 22-24
ББК 74.268.39
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
проектні технології
Анотація: План-конспект уроку.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Фасоля, А. М.
    Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемам становлення термінології компетентнісно зорієнтованого навчання літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ревчук, С.
    Розробка компетентісних завдань з української літератури / С. Ревчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі оцінювання в умовах компетентнісного навчання. Подано приклади завдань з української літератури для перевірки рівня сфолрмованості ключових компетентностей — інформаційної, комунікативної, самоорганізаційної


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Шуляр, В. І.
    Особливості діяльності суб"єктів сучасного уроку літератури на комплексній основі / В. І. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Педагогічні технології
   Уроки--Українська література--Педагогічні технології

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Автор визначив особливості впровадження компетентнісного підходу в систему літературної освіти та окреслив напрямки їх подальшої реалізації


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Братко, В. О.
    Формування культурологічної компетентності на уроках літератури / В. О. Братко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9, . - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Педагогічні технології
   Уроки--Українська література--Педагогічні технології

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання -- Культурологічна компетентність
Анотація: У статті розглядається поняття "культурологічна компетентність" та шляхи її формування в учнів основної школи на уроках української літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)