Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Правознавство в школі -- Методика викладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Жидкова, Н.
    Як навчити учнів формулювати правові поняття / Н. Жидкова // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.266.7
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
навчальні прийоми -- правові вміння -- вміння формулювати визначення поняття
Анотація: У статті подається методика поетапного формування вміння, спрямована на засвоєння учнями низки навчальних прийомів і вироблення власної орієнтовної системи дій. Подано модель розвитку вмінь із розподілом уроків відповідно до визначених прийомів та етапів їх формування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Подобєд, М. Б.
    Основні методи та моделі правового навчання / М. Б. Подобєд // Виховна робота в школі. - 2012. - № 3. - С. 31-32. - Бібліогр.: 2 назви
ББК 74.266.7
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
правове навчання -- методи правового навчання -- правова освіта
Анотація: У статті узагальнено передовий досвід учених-правознавців, висвітлено класифікацію методів правового навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Майорський, В’ячеслав.
    Формування системи понять у процесі навчання правознавства учнів профільних класів / В. Майорський // Історія в рідній школі. - 2015. - № 7/8. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
правові поняття -- понятійний апарат -- учні профільних класів -- правознавство
Анотація: Обгрунтовується важливість формування понятійного апарату учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства. Акцентується увага на умовах ефективної діяльності учнів із засвоєння правових понять. Положення статті ілюструються прикладами з розділу "Конституційне право України" навчальної програми "Правознавство (профільний рівень). 10-11 класи".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Хайчіна, Ю.
    Правовий органайзер / Ю. Хайчіна, Ю. Бажан-Пушкіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 60-61
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
правова свідомість -- праовові знання
Анотація: В статті описано досвід навчального закладу з використання інноваційних підходів до формування правової свідомості учнів ПТНЗ.


Дод.точки доступу:
Бажан-Пушкіна, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Мазур, Євген.
    Право Європейського Союзу : програма факультативного курсу/курсу за вибором для класів з правовим профілем навчання, 10-11 класи / Є. Мазур // Історія в рідній школі. - 2015. - №9. - С. 38-41
ББК 74.266.7
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Європейський Союз -- правова система ЄС -- ЄС
Анотація: Протягом останніх років, а саме, з 2004 р. триває реалізація питання євроінтеграції нашої держави. Адже система європейських цінностей досить відрізняється від українських. Питання розвитку права в Європейському Союзі є своєрідним, адже його історія починається після подій Другої світової війни. Тому вивчення даного курсу є актуальним не лише в аспекті міжнародного права, а й вітчизняного.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Тедєєва, Світлана.
    Технологія логіко-смислового моделювання як ефективний засіб реалізації сучасних підходів до навчання правознавству / С. Тедєєва // Історія в рідній школі. - 2015. - № 10. - С. 7-12
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
правова культура -- правова предметна компетентність -- формування цілісної системи правових знань -- інструментальне управління навчальним процесом -- логіко-смислові моделі
Анотація: У статті розкрита актуальність малодослідженої в українській системі шкільної правової освіти технології логіко-смислововго моделювання (автор В. Е. Штейнберг). Обгрунтовано, що технологія шляхом інструменталізації навчальної діяльності дозволяє забезпечити ефективну реалізацію сучасних підходів до навчання і вирішувати задачі формування системних теоретичних і практичних правових знань у старшокласників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ремех, Тетяна.
    Роль і місце цілепокладання в компетентнісно орієнтованому навчанні учнів правознавства / Т. Ремех // Історія в рідній школі. - 2015. - № 10. - С. 23-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- компетентнісно орієнтоване навчання -- правознавство
Анотація: У статті аналізується проблема цілепокладання, визначається його роль і місце в навчанні учнів правознавства за компетентнісного підходу до навчання. Описується процес цілепокладання, обгрунтовуються вимоги до постановки цілей навчання, наводяться приклади формулювання цілей уроку з практичного курсу правознавства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Жидкова, Наталія.
    Як громадяни беруть участь у житті демократичної держави / Н. Жидкова // Історія в рідній школі. - 2015. - № 12. - С. 33-36
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
демократія -- політичні партії -- громадські організації -- місцеве самоврядування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)