Пошуковий запит: (<.>S=Правознавство в школі -- Методика викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
|
Жидкова, Н. Як навчити учнів формулювати правові поняття / Н. Жидкова> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.266.7 Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): навчальні прийоми -- правові вміння -- вміння формулювати визначення поняття Анотація: У статті подається методика поетапного формування вміння, спрямована на засвоєння учнями низки навчальних прийомів і вироблення власної орієнтовної системи дій. Подано модель розвитку вмінь із розподілом уроків відповідно до визначених прийомів та етапів їх формування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Подобєд, М. Б. Основні методи та моделі правового навчання / М. Б. Подобєд> // Виховна робота в школі. - 2012. - № 3. - С. 31-32. - Бібліогр.: 2 назви
ББК 74.266.7 Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): правове навчання -- методи правового навчання -- правова освіта Анотація: У статті узагальнено передовий досвід учених-правознавців, висвітлено класифікацію методів правового навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Майорський, В’ячеслав. Формування системи понять у процесі навчання правознавства учнів профільних класів / В. Майорський> // Історія в рідній школі. - 2015. - № 7/8. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): правові поняття -- понятійний апарат -- учні профільних класів -- правознавство Анотація: Обгрунтовується важливість формування понятійного апарату учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства. Акцентується увага на умовах ефективної діяльності учнів із засвоєння правових понять. Положення статті ілюструються прикладами з розділу "Конституційне право України" навчальної програми "Правознавство (профільний рівень). 10-11 класи".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
|
Хайчіна, Ю. Правовий органайзер / Ю. Хайчіна, Ю. Бажан-Пушкіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 60-61
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): правова свідомість -- праовові знання Анотація: В статті описано досвід навчального закладу з використання інноваційних підходів до формування правової свідомості учнів ПТНЗ.
Дод.точки доступу: Бажан-Пушкіна, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Мазур, Євген. Право Європейського Союзу : програма факультативного курсу/курсу за вибором для класів з правовим профілем навчання, 10-11 класи / Є. Мазур> // Історія в рідній школі. - 2015. - №9. - С. 38-41
ББК 74.266.7 Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Європейський Союз -- правова система ЄС -- ЄС Анотація: Протягом останніх років, а саме, з 2004 р. триває реалізація питання євроінтеграції нашої держави. Адже система європейських цінностей досить відрізняється від українських. Питання розвитку права в Європейському Союзі є своєрідним, адже його історія починається після подій Другої світової війни. Тому вивчення даного курсу є актуальним не лише в аспекті міжнародного права, а й вітчизняного.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Тедєєва, Світлана. Технологія логіко-смислового моделювання як ефективний засіб реалізації сучасних підходів до навчання правознавству / С. Тедєєва> // Історія в рідній школі. - 2015. - № 10. - С. 7-12
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): правова культура -- правова предметна компетентність -- формування цілісної системи правових знань -- інструментальне управління навчальним процесом -- логіко-смислові моделі Анотація: У статті розкрита актуальність малодослідженої в українській системі шкільної правової освіти технології логіко-смислововго моделювання (автор В. Е. Штейнберг). Обгрунтовано, що технологія шляхом інструменталізації навчальної діяльності дозволяє забезпечити ефективну реалізацію сучасних підходів до навчання і вирішувати задачі формування системних теоретичних і практичних правових знань у старшокласників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Ремех, Тетяна. Роль і місце цілепокладання в компетентнісно орієнтованому навчанні учнів правознавства / Т. Ремех> // Історія в рідній школі. - 2015. - № 10. - С. 23-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): цілепокладання -- компетентнісно орієнтоване навчання -- правознавство Анотація: У статті аналізується проблема цілепокладання, визначається його роль і місце в навчанні учнів правознавства за компетентнісного підходу до навчання. Описується процес цілепокладання, обгрунтовуються вимоги до постановки цілей навчання, наводяться приклади формулювання цілей уроку з практичного курсу правознавства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Жидкова, Наталія. Як громадяни беруть участь у житті демократичної держави / Н. Жидкова> // Історія в рідній школі. - 2015. - № 12. - С. 33-36
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): демократія -- політичні партії -- громадські організації -- місцеве самоврядування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|