Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профільне навчання -- Програма<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мартинець, Л. А.
    Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу / Л.А. Мартинець // Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-21. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 41-55. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 42-54. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 36-55 ; Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 41-55. - Зміст: Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10. Дебати "Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11. Дебати "Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар
Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія
   Профільне навчання--Програма

Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- проект -- метод проектів -- проектування -- управління проектами -- проектна діяльність -- специфіка проектної діяльності -- типологічні ознаки проектів -- історія виникнення проектної діяльності -- типи проектів -- дискусія -- навчальна дискусія -- проектна команда -- група -- колектив -- команда -- лідер -- менеджер -- менеджмент -- менеджмент кадровий -- етапи реалізації проектної діяльності -- лідер -- лідерство -- стилі керівництва -- види лідерства
Анотація: Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Рожкова, С. Б.
    Основи здоров'я і моя майбутня професія : (програма інтегрованого курсу, 9 клас) / С. Б. Рожкова // Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 7-11
Рубрики: Основи здоров'я--Методика викладання
   Профорієнтація

   Профільне навчання--Програма

Кл.слова (ненормовані):
профіль навчання -- професія -- професійне самовизначення
Анотація: Інтегрований курс "Основи здоров'я і моя майбутня професія" передбачає підготовку учнів до вибору профілю навчання (і професії в подальшому) з урахуванням власних схильностей, здібностей, стану здоров'я та вимог ринку праці, надання учням можливості усвідомити свої особистісні потреби та співвіднести їх із вимогами майбутньої професії. Програма побудована на основі інтегрованого поєднання елементів знань щодо збереження і захисту, зміцнення здоров'я людини та вміння об'єктивно здійснювати самоаналіз рівня розвитку своїх особистісних якостей і співвідносити їх із вимогами професій, сфер трудової діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)