Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Реклама -- Телебачення<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Тягунова, М. М.
Реклама
на телевидении - двигатель прогресса или абсурд [Текст] / М. М. Тягунова> // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. - 2011. -
№ 3
. - С. 54-57
Рубрики:
Реклама
--
Телебачення
Кл.слова (ненормовані):
рекламна продукція
--
реклама
-абсурд
--
реклама
-брехня
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Шиприкевич, О.
Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі [Текст] / О. Шиприкевич> // Народна творчість та етнографія. - 2010. -
№ 1
. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Національна культура--Українці
Реклама
--
Телебачення
Телебачення
--
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Етнічні стереотипи
--
Комплекс меншовартості
Анотація:
Використання етнічних елементів і стереотипів у сучасній українській телерекламі викликає зацікавлення українською культурою і зростання національної гордості. Однак у ній нерідко втілюються негативні автостереотипи, поглиблюючи комплекси національної меншовартості. Тому теле
реклама
, яка формує не лише потреби споживачів, але й стереотипи, ціннісні орієнтації, моделі поведінки та естетичні смаки, має відповідати високим моральним нормам і національно-виховному ідеалові
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)