Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Соціологічна освіта -- Метааналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дембіцький, Сергій
.
Оцінювання гетерогенності в
метааналіз
і (на прикладі даних крос-національних досліджень) / Сергій Дембіцький> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. -
№ 1
. - С. 154-165
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологічна
освіта
--
Метааналіз
Анотація:
Статтю присвячено основам аналізу гетерогенності в рамках
метааналіз
у.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Дембицький, Сергій
.
Роздільний аналіз підгруп у
метааналіз
і (на прикладі даних крос-національних досліджень) [Текст] / Сергій Дембицький> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. -
№ 3
. - С. 161-179 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Соціологічна
освіта
--
Метааналіз
Кл.слова (ненормовані):
моделі роздільного аналізу
--
методи роздільного аналізу
Анотація:
Статтю присвячено виявленню чинників гентерогенності в рамках
метааналіз
у засобами роздільного аналізу підгруп. Розглянуто три відповідні моделі аналізу (фіксованих ефектів; випадкових ефектів із використанням роздільної оцінки x) і три методи, кожен з яких можна застосовувати в будь-якій із моделей (Z-тест; Q-тест, грунтований на аналізі дисперсії; Q-тест гетерогенності).
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)