Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Споживачі -- Ситуації -- Ситуаційне навчання -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Громова, Ольга Євгеніївна.
    Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів [Текст] / О. С. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 12. - С. 19-22. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Споживачі--Ситуації--Ситуаційне навчання--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ситуації -- ситуаційні фактори -- поведінка споживача -- маркетинг
Анотація: У статті розглянуто типи поведінки споживачів на ринку залежно від обставин і життєвого стану. Визначено підходи до дослідження сутності ситуаційних чинників. Наведено класифікацію ситуативних факторів. Проведено аналіз окремих ситуацій, які можуть впливати на поведінку споживачів. Досліджено ситуацію, коли різні чинники можуть перетинатися та впливати на споживачів одночасно. Визначено значення маркетингової служби у дослідженні ситуатичних чинників.


Дод.точки доступу:
Габрид, Аліна Ігорівна; Ланова, Олена Миколаївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)