Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Торговельні підприємства -- Маркетингова стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Севрук, І. М.
    Пріоритети маркетингових стратегій міжнародних торговельних мереж [] / І. М. Севрук // Економіка та держава. - 2013. - № 4. - С. 88-90. - Бібліогр. с.90 (19 назв)
ББК 65.422
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетингова стратегія
   Роздрібна торгівля

Анотація: Проаналізовано та систематизовано теоретичні підходи до визначення понять "стратегія" та "маркетингова стратегія" торговельного підприємства. Визначено особливості розробки маркетингових стратегій міжнародними операторами роздрібної торгівлі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)