Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Викладання в ЗОШ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Овдійчук, Лілія
    Іван Франко як особистістть (до проблеми вивчення біографії письменника на основі мемуарної та епістолярної спадщини в загальноосвітній школі та внз) [Текст] / Лілія Овдійчук // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 18-26. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Українська література--Викладання в ЗОШ
Кл.слова (ненормовані):
вивчення біографії Франка
Анотація: Автор статті розкриває методику створення проекту "Іван Франко як особистість", визначаючи чинники, які формують індивіда: родовід, оточення, освіта, характер, вдача, обдарування, сфера діяльності. Запропоновано також різні форми, методи та прийоми роботи з першоджерелами. Як допоміжний прийом опрацювання життєпису письменника репрезентовано авторські таблиці: "Естетичні уподобання українських письменників. Іван Франко" та "Літературно-психологічний портрет письменника".


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Юрій
    Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 5. - С. 53-56. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська література--Викладання в ЗОШ
Кл.слова (ненормовані):
метод лекції -- методика літератури
Анотація: Автор статті дає оцінку методу лекції з позицій загальної дидактики та методики навчання літератури. Він демонструє широкий спектр різних видів названої діяльності, здійснюючи її систематизацію за напрямками і шляхами вивчення літературного матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Овдійчук, Лілія
    Павло Грабовський як особистість: вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення [Текст] / Лілія Овдійчук // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 5. - С. 45-52. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Викладання в ЗОШ
Кл.слова (ненормовані):
епістолярій грабовського -- робота з першоджерелами
Анотація: У статті запропоновано різні форми, методи та прийоми роботи з першоджерелами, а також систему узагальнювальних запитань та завдань, які допомагають старшокласникам та студентам проаналізувати, узагальнити, критично осмислити документи, мемуари та епістолярій Грабовського і створити власний портрет-таблицю "Павло Грабовський як особистість".


Дод.точки доступу:
Грабовський, Павло Арсенович (український поет-лірик, публіцист, перекладач ; 1864-1902) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Фасоля, Анатолій
    Інноваційні форми навчання: педагогічна майстерня [Текст] / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 5. - С. 24-26. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Українська література--Викладання в ЗОШ
Кл.слова (ненормовані):
майстер-клас -- педагогічна майстерня -- інновації
Анотація: У статті виявлено особливості й відмінності майстер-класу і педагогічної майстерні шляхом зіставлення ходу їх проведення.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)