Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 128
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Гаврилюк, О.
    Як тобі, жінко, у цьому світі? : урок поглибленого опрацювання тексту твору [Текст] / Оксана Гаврилюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 6-8. - Зміст: Людина / О. Ю. Кобилянська.
Рубрики: Українська література--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
зміст і проблематика твору -- робота в групах -- повість Людина
Анотація: Запропоновано розробку уроку за темою: "Місце жінки у суспільстві" (за повістю О. Кобилянської "Людина"). Мета уроку - поглибити вміння учнів аналізувати художні образи, розкрити зміст і проблематику твору (подолання стереотипів у міщанському середовищі щодо місця жінки у суспільстві). Урок має сприяти вихованню в учнів почуття людської гідності, самостійності суджень.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця, учасниця феміністичного руху на Буковині ; 1863-1942) \про неї\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сорокіна, Л.
    "Нехудожнє" зображення чи художнє викриття? : проблемний урок у 9 класі : [за "Народними оповіданнями" Марка Вовчка] [Текст] / Лариса Сорокіна // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 17-22. - Зміст: "Народні оповідання" ("Козачка") / Вовчок Марко.
Рубрики: Українська література--Марко Вовчок (Вілінська Марія Олександрівна) (1833-1907 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
історія створення оповідань -- ідейно-художній аналіз оповідання "Козачка" -- осуд кріпацтва -- проблемна ситуація -- робота в групах -- Вовчок М.
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Народні оповідання" Марка Вовчка - "нехудожнє" зображення нетипових епізодів із кріпацького життя чи художнє викриття кріпосницької системи?". Мета даного уроку - за допомогою технології проблемного навчання висвітлити значення творчості М. Вовчка, надати ідейно-художній аналіз твору, розвивати в учнів дослідницькі навички.


Дод.точки доступу:
Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Лукашук, Г.
    Ми ті, що світяться, що світять. : урок-огляд за творчістю Атени Пашко в 11 класі [Текст] / Ганна Лукашук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: "Стоголосі, стоногі, сторукі." / А. Пашко.
Рубрики: Українська література--Пашко Атена (р. н. 1937)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
відомості про поетесу -- аналіз творів
Анотація: Мета запропонованого уроку - ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом української поетеси Атени Пашко, формувати навички виразного читання й аналізу поетичного твору, виховувати почуття національної гідності.


Дод.точки доступу:
Пашко, А. \про неї\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Антипова, Л.
    Треба жити! : урок подолання гендерних стереотипів : [за твором Є. Кононенко "Без мужика"] [Текст] / Людмила Антипова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 48-52.
Рубрики: Українська література--Кононенко Євгенія, ХХ ст.
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
новела -- гендерний аналіз художнього твору -- жінка і самотність -- жіноча і чоловіча психологія -- загальнолюдські цінності
Анотація: Презентовано урок за темою: "Гендерний стереотип - гальмо розвитку особистості (за новелою Є. Кононенко "Без мужика"). Урок має на меті формувати в учнів правильне уявлення про взаємини між статями, що засновані на системі загальнолюдських цінностей; розкрити особливості жіночої і чоловічої психології; виховувати гендерну культуру.


Дод.точки доступу:
Кононенко, Є. \про неї\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Назаренко, О.
    До Лесі за наукою любові : урок-диспут за інтимною лірикою Лесі Українки [Текст] / Олена Назаренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 61-64.
Рубрики: Українська література--Леся Українка (Косач Лариса Петрівна) (1871-1913 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
любов у житті Л. Українки -- листи до С. Мержинського -- драматична поема "Одержима" -- п'єса "Лісова пісня" -- драма "Блакитна троянда" -- бесіда з учнями
Анотація: Запропоновано сценарій бесіди за темою "Любов - велике почуття". Урок-диспут має на меті на матеріалі творчості та життєвого шляху Лесі Українки виховувати в учнів шляхетність почуттів, дбайливе і відповідальне ставлення до кохання в житті людини.


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бацюсь, Р.
    Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) [Текст] / Раїса Бацюсь // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 39-41
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- суб'єктивний досвід -- алгоритм -- мета -- цілі уроку -- рефлексія -- рольова гра
Анотація: Автор методичної розробки пропонує читачам алгоритм підготовки особистісно зорієнтованого уроку української літератури, систему методів, прийомів, видів робіт, які сприяють реалізації визначених цілей. Наведені учнівські відповіді засвідчуюють результативність представленої методики.


Дод.точки доступу:
Липа, Іван Львович (український громадський і політичний діяч, письменник ; 1865-1923) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Михайлюк, Т.
    Кожен крок гріховний штовхає до безодні : урок української літератури у 10 класі : на матеріалі повісті О. Кобилянської "Земля" [Текст] / Тамара Михайлюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 34-38.
Рубрики: Українська література--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
інсценізація -- клоуз-тест -- дослідження учнів -- повість Земля
Анотація: Подано розробку уроку за темою: "Земля і гріх на основі повісті Ольги Кобилянської "Земля". Мета заняття - ознайомити учнів із проблематикою твору та його художніми особливостями, виховувати в школярів духовність, високі моральні якості.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця, учасниця феміністичного руху на Буковині ; 1863-1942) \про неї\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Голик, О.
    "Один із батьків новочасного українського театру" : Іван Карпенко-Карий і розвиток театрального мистецтва в Україні : [урок] [Текст] / Олена Голик // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 22-29. - Бібліогр.: 5 назв. - Зміст: "Три брати" / М. Рильський. "Недавно те було, як ти." / П. Мирний.
Рубрики: Українська література--Карпенко-Карий (Тобілевич) Іван Карпович (1845-1907 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
життя і творчість Карпенка-Карого -- перший професійний театр в Україні -- дослідницько-пошукова робота -- словникова робота -- сенкан
Анотація: Надано конспект уроку за назвою "Талант, відданий народу". Урок має на меті ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом видатного драматурга, актора й режисера, усвідомити роль літературної спадщини і мистецької діяльності І. Карпенка-Карого в розвитку театральної справи в Україні, а також формувати в учнів навички дослідницько-пошукової роботи, виховувати любов до рідного слова.


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Тимошенко, Л.
    Про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем : урок української літератури у 7 класі : Є. Гуцало. "Сім'я дикої качки" [Текст] / Людмила Тимошенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 18-21.
Рубрики: Українська література--Гуцало Євген Пилипович (1937-1995 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
робота над текстом твору -- кросворд -- любов до природи
Анотація: Запропоновано розробку уроку з української літератури, мета якого - поглибити знання школярів про життєвий і творчий шлях Є. Гуцала, проаналізувати образи та коло проблем твору; розвивати навички виразного читання, творчу уяву, логічне мислення; виховувати любов до природи, відповідальність за власні вчинки.


Дод.точки доступу:
Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст, поет і кіносценарист ; 1937-1995) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Сафарова, Г.
    Міфи та легенди українців : підсумковий урок української літератури в 5 класі [Текст] / Галина Сафарова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 44-48. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
міф -- легенда -- анімістичний світогляд наших предків -- образ світового дерева -- презентація
Анотація: У статті пропонується розробка підсумкового уроку з української літератури в 5 класі, основною думкою є те, що традиційна етнокультурна інформація може зберігатися тільки передаючись від прабатьків до батьків, а відтак до дітей і внуків. Потяг до неї (світоглядних уявлень наших предків) є не тільки першоосновою справжнього патріотизму, а й бажанням цікаво й незвичайно (через малюнок і художнє слово) подати легенди й міфи.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)