Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Викладання у внз<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
18
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-18
>
1.
Туркевич, О.
Розвиток методики
викладання
української мови як іноземної. Навчальні посібники. Сучасний етап [Текст] / Оксана Туркевич> //
Українська
мова
й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. -
№ 11/12
. - С. 40-45. - Бібліогр.: 32 назви.
ББК
74.268.11
Рубрики:
Українська
мова
--
Викладання
у
внз
Українська
мова
--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
методична наука
--
українська
мова
як іноземна (УМІ)
--
он-лайн курс
--
аудіолінгвальні видання
--
друковані видання
--
профільні посібники
--
навчальний комплекс для іноземців
Анотація:
У статті розглянуто становлення методики
викладання
української мови як іноземної на сучасному етапі. Охарактеризовано навчальні посібники різних типів, які з'явилися протягом новітнього періоду.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Яковенко, Т.
Уподібнення та спрощення приголосних звуків [Текст] :
українська
мова
для студентів І курсу спеціальності "Початкова освіта" : початок / Тамара Яковенко> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 4
. - С. 51-54.
ББК
81.411.1-9
Рубрики:
Українська
мова
--
Викладання
у
ВНЗ
Українська
мова
--Фонетика--Методика
Українська
мова
--Комп'ютерне і програ
мова
не навчання
Кл.слова (ненормовані):
узагальнення й систематизація знань
--
фонетичні явища рідної мови
--
проектна діяльність за програмою "Intel@"
--
орфоепія
--
орфографія
--
асиміляція приголосних звуків
--
оглушення
Анотація:
Мета поданого заняття - використовуючи новітні технології та засоби навчання, узагальнити, поглибити і систематизувати знання і уміння студентів-першокурсників про важливі фонетичні яаища української мови, формувати навички практичної роботи з навчальною літературою та інтернет-ресурсами.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Караман, О.
Підготовка студентів до
викладання
синтаксису в профільній школі [Текст] / Ольга Караман> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 24-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--Синтаксис--Методика
Українська
мова
--
Викладання
у
ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
підготовка студентів
--
односкладні речення
--
функційно-стилістичний підхід
--
методи навчання
--
вправи
Анотація:
У статті окреслено особливості вивчення синтаксису в профільній школі, акцентовано увагу на опанування таких мовних одиниць синтаксичного рівня, як односкладні речення. Розкрито можливості використання різних методів навчання, зокрема бесіди, спостереження над мовою, слова вчителя, методу вправ; запропоновано зразки вправ, які сприяють формуванню комунікативних умінь і навичок учнів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Решетілова, О.
Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями [Текст] / Оксана Решетілова> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 92-95. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--Лексикологія--Термінологія--Методика
Українська
мова
--
Викладання
у
ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення
--
термінологічна лексика
--
види робіт
--
етапи засвоєння лексичної одиниці
--
типологія вправ і завдань
--
приклади завдань
Анотація:
У статті зосереджено увагу на проблемі пошуків ефективних шляхів засвоєння майбутніми документознавцями фахової термінології. Узагальнено досвід дослідження проблеми в сучасній педагогічній, психологічній й методичній літературі. Визначено особливості використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної термінології. Наведено приклади завдань, виконання яких сприятиме ознайомленню студентів з професійною лексикою.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
5.
Греб, М.
Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Викладання
у
ВНЗ
Українська
мова
--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність
--
вікові особливості студентів
--
види класифікацій пам'яті
--
увага
--
мислення
--
завдання для студентів
--
прийоми запам'ятовування
--
методика навчання лексикології
Анотація:
У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
6.
Горошкіна, О.
Соціокультурний аспект навчання української мови як іноземної [Текст] / Олена Горошкіна> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Українська
мова
--
Викладання
у
ВНЗ
Українська
мова
--
Викладання
української як іноземної
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурний аспект
--
самобутність національної картини світу
--
фольклор
--
фразеологізми
--
слова-символи
--
робота з текстом
Анотація:
У статті визначено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Особливу увагу приділено використанню фразеологізмів, слів-символів, текстів, які допомагають краще пізнати український характер, природу української душі.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
7.
Рябовол, Н.
Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови [Текст] / Наталія Рябовол> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 49-51. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК
74.48(4УКР)
Рубрики:
Українська
мова
--Словотвір--Методика
Українська
мова
--Підготовка фахівців
Українська
мова
--
Викладання
у
ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
форми навчання
--
лекція
--
проблемна лекція
--
практичне заняття
--
система вправ
--
узагальнювальні таблиці
Анотація:
У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам вправ і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
8.
Скибун, Н.
Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю [Текст] / Наталя Скибун> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 52-55.
ББК
74.48(4Укр)
Рубрики:
Українська
мова
--Підготовка фахівців
Українська
мова
--
Викладання
у
ВНЗ
Українська
мова
--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта
--
мовленнєва компетентність
--
аналіз професійних мовленнєвих ситуацій
--
ситуативні вправи
--
моделювання навчальної мовленнєвої ситуації
Анотація:
У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
9.
Хом'як, І.
Інноваційні методи навчання української мови у вищій школі [Текст] / Іван Хом'як, Юлія Шабатіна> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 11
. - С. 14-17. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Викладання
у
ВНЗ
Українська
мова
--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології
--
інтерактивне навчання
--
правопис прізвищ та географічних назв
--
інтерактивні прийоми навчання
--
завдання для студентів
Анотація:
У статті проаналізовано доцільність застосування інноваційних методів на заняттях із сучасної української літературної мови у вищих навчальних закладах. Висвітлено сутність інноваційних технологій
викладання
української мови; охарактеризовано інтерактивні методи, використання технічних засобів навчання. Проілюстровано інтерактивні прийоми навчання української мови.
Дод.точки доступу:
Шабатіна, Ю.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
10.
Овсієнко, Л.
Проблема визначення сутності медіатексту в науковому полі лінгвістики й лінгводидактики [Текст] / Людмила Овсієнко> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 2
. - С. 9-13. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики:
Мовознавство--Лінгвістика тексту
Мовознавство--Психолінгвістика
Українська
мова
--
Викладання
у
ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
медіатекст
--
текст
--
медіапродукт
--
медіакультура
--
ЗМІ
--
лінгвістичні дисципліни
--
комунікативність
--
комунікативна компетентність
--
лінгвісти
--
студенти-філологи
Анотація:
У статті охарактеризовано сутність медіатексту в контексті лінгвістичних і лінгводидактичних досліджень. Доведено, що застосування медіатекстів в освітньому процесі є не лише вимогою часу, а й ефективним засобом навчання. Проаналізувавши досвід дослідження теми вітчизняними та зарубіжними лінгвістами, автор робить висновок, що практична доцільність медіатекстів полягає в проблемності та актуальності питань, які розглядаються в них, у різноманітному мовному матеріалі та потенціалі мотивування студентів-філологів критично оцінювати текст на різних мовних рівнях.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-18
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)