Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Викладання у внз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Туркевич, О.
    Розвиток методики викладання української мови як іноземної. Навчальні посібники. Сучасний етап [Текст] / Оксана Туркевич // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 40-45. - Бібліогр.: 32 назви.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Викладання у внз
   Українська мова--Підручники і навчальні посібники

Кл.слова (ненормовані):
методична наука -- українська мова як іноземна (УМІ) -- он-лайн курс -- аудіолінгвальні видання -- друковані видання -- профільні посібники -- навчальний комплекс для іноземців
Анотація: У статті розглянуто становлення методики викладання української мови як іноземної на сучасному етапі. Охарактеризовано навчальні посібники різних типів, які з'явилися протягом новітнього періоду.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Яковенко, Т.
    Уподібнення та спрощення приголосних звуків [Текст] : українська мова для студентів І курсу спеціальності "Початкова освіта" : початок / Тамара Яковенко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 51-54.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Фонетика--Методика

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
узагальнення й систематизація знань -- фонетичні явища рідної мови -- проектна діяльність за програмою "Intel@" -- орфоепія -- орфографія -- асиміляція приголосних звуків -- оглушення
Анотація: Мета поданого заняття - використовуючи новітні технології та засоби навчання, узагальнити, поглибити і систематизувати знання і уміння студентів-першокурсників про важливі фонетичні яаища української мови, формувати навички практичної роботи з навчальною літературою та інтернет-ресурсами.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Караман, О.
    Підготовка студентів до викладання синтаксису в профільній школі [Текст] / Ольга Караман // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 24-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
підготовка студентів -- односкладні речення -- функційно-стилістичний підхід -- методи навчання -- вправи
Анотація: У статті окреслено особливості вивчення синтаксису в профільній школі, акцентовано увагу на опанування таких мовних одиниць синтаксичного рівня, як односкладні речення. Розкрито можливості використання різних методів навчання, зокрема бесіди, спостереження над мовою, слова вчителя, методу вправ; запропоновано зразки вправ, які сприяють формуванню комунікативних умінь і навичок учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Решетілова, О.
    Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями [Текст] / Оксана Решетілова // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 92-95. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Термінологія--Методика
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення -- термінологічна лексика -- види робіт -- етапи засвоєння лексичної одиниці -- типологія вправ і завдань -- приклади завдань
Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемі пошуків ефективних шляхів засвоєння майбутніми документознавцями фахової термінології. Узагальнено досвід дослідження проблеми в сучасній педагогічній, психологічній й методичній літературі. Визначено особливості використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної термінології. Наведено приклади завдань, виконання яких сприятиме ознайомленню студентів з професійною лексикою.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Греб, М.
    Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вікові особливості студентів -- види класифікацій пам'яті -- увага -- мислення -- завдання для студентів -- прийоми запам'ятовування -- методика навчання лексикології
Анотація: У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Горошкіна, О.
    Соціокультурний аспект навчання української мови як іноземної [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Викладання української як іноземної

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурний аспект -- самобутність національної картини світу -- фольклор -- фразеологізми -- слова-символи -- робота з текстом
Анотація: У статті визначено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Особливу увагу приділено використанню фразеологізмів, слів-символів, текстів, які допомагають краще пізнати український характер, природу української душі.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Рябовол, Н.
    Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови [Текст] / Наталія Рябовол // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 49-51. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.48(4УКР)
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Методика
   Українська мова--Підготовка фахівців

   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- лекція -- проблемна лекція -- практичне заняття -- система вправ -- узагальнювальні таблиці
Анотація: У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам вправ і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


    Скибун, Н.
    Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю [Текст] / Наталя Скибун // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 52-55.
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Українська мова--Підготовка фахівців
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

   Українська мова--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- мовленнєва компетентність -- аналіз професійних мовленнєвих ситуацій -- ситуативні вправи -- моделювання навчальної мовленнєвої ситуації
Анотація: У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Хом'як, І.
    Інноваційні методи навчання української мови у вищій школі [Текст] / Іван Хом'як, Юлія Шабатіна // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 11. - С. 14-17. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- інтерактивне навчання -- правопис прізвищ та географічних назв -- інтерактивні прийоми навчання -- завдання для студентів
Анотація: У статті проаналізовано доцільність застосування інноваційних методів на заняттях із сучасної української літературної мови у вищих навчальних закладах. Висвітлено сутність інноваційних технологій викладання української мови; охарактеризовано інтерактивні методи, використання технічних засобів навчання. Проілюстровано інтерактивні прийоми навчання української мови.


Дод.точки доступу:
Шабатіна, Ю.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

10.


    Овсієнко, Л.
    Проблема визначення сутності медіатексту в науковому полі лінгвістики й лінгводидактики [Текст] / Людмила Овсієнко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 9-13. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Мовознавство--Лінгвістика тексту
   Мовознавство--Психолінгвістика

   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
медіатекст -- текст -- медіапродукт -- медіакультура -- ЗМІ -- лінгвістичні дисципліни -- комунікативність -- комунікативна компетентність -- лінгвісти -- студенти-філологи
Анотація: У статті охарактеризовано сутність медіатексту в контексті лінгвістичних і лінгводидактичних досліджень. Доведено, що застосування медіатекстів в освітньому процесі є не лише вимогою часу, а й ефективним засобом навчання. Проаналізувавши досвід дослідження теми вітчизняними та зарубіжними лінгвістами, автор робить висновок, що практична доцільність медіатекстів полягає в проблемності та актуальності питань, які розглядаються в них, у різноманітному мовному матеріалі та потенціалі мотивування студентів-філологів критично оцінювати текст на різних мовних рівнях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)