Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Приходченко, К. "Не плач, природо рідна, всміхайся краще ти." [Текст] : матеріали до уроку розвитку мови 9-11-ті класи / К. Приходченко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2009. - № 14/15. - С. 23-33
Рубрики: Охорона природи Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бевзо, Т. Комп`ютерні проекти, лото, тести [Текст] : урок з української мови у 10 класі / Т. Бевзо> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 1. - С. 37-39
ББК 74 Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Динник, В. І. Використання методу проектів на уроках української мови та літератури [Текст] / В. І. Динник> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 10. - С. 2-5
ББК 74 Рубрики: Українська література--Методи навчання Українська мова--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Калюжна, О. І. Креативне мислення школярів на уроках мови та літератури [Текст] : лабораторія досвіду / О. І. Калюжна> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 9. - С. 5-11. - Бібліогр.: с. 8.
ББК 74 Рубрики: Українська мова--Методи навчання Українська література--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ковтун, Т. Ігрові завдання з логічним навантаженням на уроках української мови у 2 класі [Текст] / Т. Ковтун> // Початкова школа. - 2009. - № 4. - С. 17-19
ББК 74 Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кучерук, О. Гра як засіб розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення української мови [Текст] / О. Кучерук, Т. Сушкевич> // Дивослово. - 2009. - № 2. - С. 28-31
ББК 74 Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Дод.точки доступу: Сушкевич, Т. Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кучерук, О. Дидактичні технології комунікативного розвитку школярів [Текст] / О. Кучерук> // Дивослово. - 2009. - № 4. - С. 8-12
ББК 74 Рубрики: Українська мова--Методи навчання Комунікативність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єлісеєва, С. Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку [Текст] / Світлана Єлісеєва> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 92-98. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.11 Рубрики: Українська мова--Методи навчання Українська література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): форми організації системи навчання -- тип і структура уроку -- методика інтерактивного уроку -- інноваційне навчання -- висловлювання про освіту Анотація: Серія статей, яку присвячено сучасним підходам до організації навчання на уроках української мови та літератури. У частині першій охарактеризовано становлення форм організації системи навчання, зокрема в Україні (з ХХ ст.). Визначено методику проведення інтерактивного уроку як особливого типу уроку, розкрито поняття інновації у навчанні, розглянуто шляхи та проблеми впровадження інноваційних технологій в систему освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Попова, О. Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Борисенко, В. Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|