Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Розвиток мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Зимульдінова, А.
    Дидактичні особливості розвитку зв'язного мовлення шестирічних першокласників [Текст] / Алла Зимульдінова, Світлана Гірняк // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 9-11. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мова -- мовлення -- мовленнєва діяльність -- змістовий компонент процесу навчання -- мотиваційний компонент -- операційний компонент
Анотація: У статті розглядається дидактичний аспект проблеми розвитку зв'язного мовлення шестирічних першокласників. Розкрито змістовий, мотиваційний і операційний компоненти процесу навчання дітей. Доведено, що вирішальне значення у формуванні такої інтегративної якості, як зв'язне мовлення, має навчальний процес, оскільно воно є продуктом цілеспрямованого систематичного навчання.


Дод.точки доступу:
Гірняк, Світлана
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Трунова, В.
    Всеукраїнський експеримент з "Каліграфії та розвитку мовлення" [Текст] / Валентина Трунова // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 50-53. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Каліграфія
   Українська мова--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
каліграфія -- письмо -- розвиток мовлення -- молодші школярі
Анотація: У статті опубліковано результати Всеукраїнського експерименту, який мав на меті обґрунтувати необхідність введення у початковій школі уроку з "Каліграфії та розвитку мовлення".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Вишник, О.
    Розвиток мовлення учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності [Текст] / Олена Вишник // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 6-8. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- говоріння -- читання -- письмо -- дидактичні вправи
Анотація: Запропоновано комплекс вправ, який ґрунтується на принципі взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності у процесі навчання рідної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


   
    Інтелектуальні засади мовленнєвого розвитку учнів основної школи на уроках української мови : з наукового доробку Л. В. Скуратівського [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 22-26. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
навчання мовам -- самопізнання -- вміння і навички -- процес пізнання
Анотація: Автор статті висвітлює, дуже важливе стратегічне завдання учителя у формуванні вмінь і навичок стеження за культурою власного мовлення, передусім такими його характеристиками, як логічність, багатство, виразність, доречність, оригінальність, що базуються на розвинених уміннях і навичках мисленнєвої діяльності, а також за умови досягнення належного рівня самостійності учня, визначення ним власної пізнавальної траєкторії.


Знайти схожі

5.


   
    До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток" та інші близькі за змістом поняття : з наукового доробку Л. В Скуратівського [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
прагматична компетенція -- мовлення -- лінгвістична компетенція -- рівні мовленнєвого розвитку особистості
Анотація: Стаття досліджує доцільність введення і використання поняття мовленнєвий розвиток, оскільки воно, характеризуючи відповідний феномен як процес і як важливу якість, інтегративну її характеристику, віждображає умови, динаміку і лінгводидактичні засоби успішного його забезпечення і критерії відповідного оцінювання.


Знайти схожі

6.


   
    Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв'язку з тенденціями суспільного поступу в Європі : з наукового доробку Л. В. Скуратівського [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Мовознавство--Соціолінгвістика
   Українська мова--Розвиток мовлення

   Мовознавство--Мовна політика

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва культура -- категорія розвитку -- давньогрецьке суспільство -- давньоєвропейське суспільство -- епоха Відродження -- українська еліта -- відродження мови
Анотація: У статті досліджуються та прослідковуються тенденції мовленнєвого і загального взаєморозвитку особистості і суспільства протягом тривалого часу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Іванко, Н.
    Формуємо вміння докладно відтворювати зміст прочитаного : урок мовленнєвого розвитку [Текст] / Наталія Іванко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 30-33.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
матрос Петро Кішка -- історія українського народу -- евристична бесіда -- мультимедійний комплекс -- робота в групах -- аналіз структури тексту -- план
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Докладний переказ тексту розповідного характеру з творчим завданням" (на матеріалі тексту "Матрос Кішка - герой оборони Севастополя"). Мета заняття - за допомогою новітніх навчальних технологій удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння учнів, вчити сприймати текст цілісно, виховувати інтерес до історії українського народу та пошану до її героїв.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Приліпко, Н.
    Формуємо уміння і навички побудови зв'язних висловлювань : система уроків: опис пам'яток історії і культури [Текст] / Наталія Приліпко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 9-18.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
урок 1 -- віртуальна екскурсія -- архітектурні пам'ятки Києва -- види пам'яток -- архітектурний стиль -- комунікативні навички -- тест
Анотація: Запропоновано систему уроків "Опис архітектурних пам'яток". Тема 1-го заняття: "Особливості опису пам'яток історії та культури". Урок має на меті за допомогою використання мультимедійного комплексу та новітніх методів і прийомів навчання формувати в учнів уміння й навички побудови зв'язних висловлювань на певну тему, сприяти вихованню патріотичних почуттів. Зокрема, урок присвячено визначним пам'яткам архітектури м. Києва.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Борисенко, В.
    Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації
Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Ладоня, Катерина
    Розвиток діалогічного мовлення в учнів 5-х класів на уроках української мови [Текст] / Катерина Ладоня // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 17-20
ББК 81.411.1 + 74
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення -- мовленнєві ситуації -- вправи і завдання -- розвиток діалогічного мовлення
Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку діалогічного мовлення учнів 5-х класів. У статті подано орієнтовні вправи й завдання, які сприятимуть розвиткові навичок діалогічного мовлення та адекватної мовленнєвої поведінки в різних життєвих ситуаціях п'ятикласників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)