Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Синтаксис -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Скалига, А.
    Узагальнення й систематизація знань про пунктограми при прямій мові та діалозі : урок української мови : 11 клас [Текст] / Антоніна Скалига // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 39-42. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
пряма мова й діалог -- синтаксичний розбір речень -- пунктуаційні навики учнів -- картки -- робота з текстом -- мовленнєво-комунікативний матеріал
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Пунктограми при прямій мові та діалозі. Синтаксичний розбір речень із прямою мовою". Урок має на меті узагальнити вивчене за темою, удосконалювати пунктуаційні й творчі навики учнів, розвивати вміння зіставляти мовні явища, а також засобами мовленнєво-комунікативного матеріалу виховувати в учнів почуття взаємоповаги, довіри, вміння цінувати дружбу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гнаткович, Тетяна
    Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення [Текст] / Тетяна Гнаткович // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- складносурядне речення -- компетентнісний підхід -- етапізація технології лінгвістичного аналізу
Анотація: У статті визначено методичні питання формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів дев'ятого класу у процесі вивчення складносурядного речення. Окреслюються завдання лінгвістичного аналізу тексту та ігрової технології на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Царюк, О.
    Речення зі звертаннями та вставними конструкціями : українська мова : 8 клас [Текст] / Олена Царюк // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 37-38
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
узагальнення й систематизація вивченого
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - повторити, узагальнити й систематизувати вивчене з теми, розвивати в учнів навички критичного мислення, виховувати працелюбність, позитивне ставлення до життя.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Векшина, В.
    Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми і речення. Головне та залежне слово у словосполученні [Текст] : українська мова : 5 клас / Валентина Векшина // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 37-39.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
поняття про словосполучення -- вправи та прийоми
Анотація: Мета запропонованого уроку полягає в наступному: подати поняття про словосполучення, його особливості, сприяти запобіганню помилок у будові словосполучення; розвивати усне й писемне мовлення, логічне мислення учнів; виховувати любов і повагу до рідного народу та краси його слова, шанобливе ставлення до здорового способу життя.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Караман, О.
    Підготовка студентів до викладання синтаксису в профільній школі [Текст] / Ольга Караман // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 24-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
підготовка студентів -- односкладні речення -- функційно-стилістичний підхід -- методи навчання -- вправи
Анотація: У статті окреслено особливості вивчення синтаксису в профільній школі, акцентовано увагу на опанування таких мовних одиниць синтаксичного рівня, як односкладні речення. Розкрито можливості використання різних методів навчання, зокрема бесіди, спостереження над мовою, слова вчителя, методу вправ; запропоновано зразки вправ, які сприяють формуванню комунікативних умінь і навичок учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Логвиненко, Н.
    Неповне речення. Тире в неповних реченнях [Текст] : українська мова : 8 клас / Наталія Логвиненко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 86-91
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
вживання тире в неповних реченнях -- міні-проект -- картки -- робота в парах -- редагування
Анотація: Мета запропонованого уроку полягає в наступному: використовуючи новітні методи та прийоми навчання, повторити правила вживання тире в простому реченні, закріпити знання про неповні речення; розвивати діалогічне мовлення, творчі здібності; формувати інтерес до творчої спадщини видатної української художниці Катерини Білокур.


Дод.точки доступу:
Білокур, Катерина Василівна (українська художниця, майстер народного декоративного живопису, представниця «народного примітиву» («наївного мистецтва») ; 1900-1961) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Векшина, В.
    Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом [Текст] : українська мова : 5 клас / Валентина Векшина // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 74-77
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
граматична основа речення -- способи морфологічного вираження підмета і присудка
Анотація: Запропоновано урок з української мови, мета якого наступна: поглибити знання учнів про граматичну основу речення, способи вираження підмета і присудка; розвивати вміння працювати з підручниками, усне й писемне мовлення, логічне мислення; виховувати в учнів любов до природи, до рідної землі, культуру мовлення.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


   
    До розділу "Синтаксис і пунктуація" [Текст] / Олена Горошкіна, Ольга Караман, Наталія Мордовцева, Людмила Попова // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 11. - С. 51
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
Кл.слова (ненормовані):
лінгвістична мініатюра -- підмет -- присудок -- розділові знаки
Анотація: Подано лінгвістичну мініатюру, яку доцільно використати на уроці української мови при вивченні правил вживання розділових знаків між підметом і присудком.


Дод.точки доступу:
Горошкіна, О.; Караман, О.; Мордовцева, Н.; Попова, Л.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Деркач, О.
    Головні члени речення: підмет і присудок [Текст] : українська мова : 8 клас / Олена Деркач // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 42-47
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок-практикум -- головні члени речення
Анотація: Подано конспект уроку, мета якого наступна: узагальнити, систематизувати та поглибити знання учнів про підмет і присудок як головні члени речення; використовуючи мультимедійні засоби навчання, удосконалювати вміння учнів визначати підмети і присудки у двоскладному реченні, конструювати речення з різними за способом вираження підметом і присудком; розвивати пам'ять, пізнавальну активність, логічне й абстрактне мислення, зв'язне мовлення; виховувати любов та повагу до літератури рідного краю.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

10.


    Литвин, Л.
    Вивчаємо звертання на матеріалі творів Тараса Шевченка [Текст] / Любов Литвин // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 25-29. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
Кл.слова (ненормовані):
звернення -- звертання -- власне (пряме) звертання -- непряме (тропеїчне) звертання -- риторичне звертання -- поширене й непоширене звертання -- кличний відмінок -- вокативні речення -- вправи
Анотація: На матеріалі поетичних творів Т. Г. Шевченка проаналізовано звертання як засіб ускладнення простого речення. Стаття містить різні за дидактичним спрямуванням вправи для піднесення культури мовлення.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)