Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Уроки світової літератури -- Інтегровані<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Ткач, Ірина
.
Співдружність мистецтв на уроках
світової
літератури
[Текст] / Ірина Ткач> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. -
№ 10
. - С. 16-19. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК
74.26
Рубрики:
Інтегроване навчання--Світова література--Образотворче мистецтво
Світова література--Методика викладання
Уроки
світової
літератури
--
Інтегровані
Кл.слова (ненормовані):
Третьяковська галерея
Анотація:
З досвіду роботи по використанню на уроках
світової
літератури
образотворчого мистецтва.
Знайти схожі
>
2.
Онуфрійчук, І. А.
Лист пораненому солдату. Інтегрований урок
світової
літератури
й образотворчого мистецтва у 5 класі [Текст] / І. А. Онуфрійчук, Н. Ю. Гуляєва-Смагло> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 6-8
Рубрики:
Уроки
світової
літератури
--
Інтегровані
Міжпредметні зв'язки--Світова література--Образотворче мистецтво
Анотація:
Подано розробку інтегрованого уроку
світової
літератури
й образотворчого мисцецтва, мета якого ознайомити п’ятикласників з терміном "листівка" та історією виникнення листівок, навчити створювати власноруч паперові листівки; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності учнів; навчати писати лист герою, із яким особисто не знайомий, послідовно висловлювати свої думки на папері; виховувати ввічливість, толерантність, співчуття і почуття патріотизму та духовності, сприяти формуванню навичків культурної поведінки у дітей, розвивати інтерес до історії українського народу та подій сьогодення.
Дод.точки доступу:
Гуляєва-Смагло, Н. Ю.
Знайти схожі
>
3.
Шпак, Ярослава
.
Глобальні проблеми людства та висвітлення їх у творах зарубіжної
літератури
[Текст] : інтегрований урок (географія і зарубіжна література). 10 клас / Ярослава Шпак, Марія Юрчишина> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 2-9
ББК
74.268.39
Рубрики:
Міжпредметні зв'язки--Світова література--Географія
Уроки
світової
літератури
--
Інтегровані
Зарубіжна література--Методи навчання
Анотація:
Подано план-конспект інтегрованого уроку зарубіжної
літератури
та географії присвяченого глобальним проблемам людства.
Дод.точки доступу:
Юрчишина, Марія
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)