Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Учні -- Психолого-педагогічна характеристика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Міхно, О. П.
Психолого
-
педагогічна
характеристика
особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40-80-ті рр. XX ст.) [Текст] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія. - 2015. -
№ 3
. - С. 64-75. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.03(4Укр)
Рубрики:
Учні
--
Психолого
-
педагогічна
характеристика
Історія освіти--Україна
Анотація:
Обгрунтовано місце і роль
психолого
-педагогічної характеристики особистості учня у ході диференціації навчально-виховного процесу в 1940-1980-х рр., висвітлено внесок українських психологів і педагогів Бориса Баєва, Володимира Галузинського, Григорія Костюка, Василя Сухомлинського, Ксенії Хоменко у теоретико-методичне розроблення проблеми характеристики учня у зв'язку з реалізацією індивідуального підходу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)