Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Французька мова -- Методика викладання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Баженова, Н. Г.
    Сценарий, посвященный празднованию Пасхи [Текст] / Н.Г. Баженова // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 2. - С. 50-53 : il. - Текст рос., фр.
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
лінгвокраїнознавчий аспект -- вивчення традицій -- сценарій для позакласної роботи

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Оксюз, Б. Е.
    Лексические упражнения с картинками [Текст] / Б.Е. Оксюз // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 8. - С. 64-69. - Текст рос., фр.
ББК 74.268.1
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
звуковий контекст -- граматичні ознаки -- фонетичні ознаки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Бубнова, Г. И.
    Обучение эффективному чтению на уроке французского языка [Текст] : (уровень сложности А") / Г. И. Бубнова // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 10. - С. 69-76. - Текст фр., рос. - Библиогр.: с. 76 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ключова компетенція -- зорове декодування -- стратегії ефективного читання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Бабюк, В.
    Основні етапи становлення французької наукової лексики [Текст] / Вікторія Бабюк // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 6. - С. 97-105. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 105
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
наукова лексика -- термінологія -- історичний період

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Бочарова , О. Н.
    Открытый урок-конкурс по французскому языку по теме "Москва-Париж" [Текст] / О. Н. Бочарова // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 29-31. - Текст рос., фр. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
тест -- конкурс -- гра

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Маничева, Т. М.
    Работа с песней на уроках французского языка [Текст] / Т. М. Маничева // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 3. - С. 30-32. - Текст рос., фр. - Библиогр.: с. 32 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
робота над піснею -- лексичні завдання -- граматичні завдання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Мазурок, Л.
    Використння музики та пісні на уроках французької мови як засобу розвитку творчих здібностей учнів та підвищення ефективності навчального процесу [Текст] / Л. Мазурок // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - N 5. - С. 15-25. - Текст укр., фр. - Библиогр.: с. 24
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
словниковий мінімум -- лексичні одиниці -- комплексна реалізація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Козло, І. В.
    Практичне заняття з французької мови на тему " Мистецтво. Живопис" для студентів 3 курсу мовних спеціальностей [Текст] / І. В. Козло, О. М. Шерстюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 63-67. - Текст укр., фр. . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
переглядове читання -- семантизація лексики -- надання дефініцій
Анотація: У розробці занять із французької мови пропонуються ефективні вправи та прийоми роботи для розвитку мовленнєвої компетенції в говорінні, зокрема, для навчання монологу комбінованого типу та діалогу- обміну враженнями і думками, а також у письмі та читанні. Описуються послідовні етапи навчання студентів висловлюватися на рівні понадфразової єдності, формування і вдосконалення навичок та вмінь аудіювання аудіозапису. Особлива увага приділяється розробці дотекстового, текстового та післятекстового етапів навчання переглядового читання.


Дод.точки доступу:
Шерстюк, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Гавриченко, С.
    Les Chansons comme un moyen D'apprentissage de la langue etrangere [Текст] : франц. мова / С. Гавриченко, С. Иванів // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 2. - С. 51-52
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- говоріння -- мовленнєві навички


Дод.точки доступу:
Иванів, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Іващук, Антон Сергійович.
    Загальна характеристика навчальних планів і звітів з французької мови в Галичині (1890-1918 рр.) [Текст] / А. С. Іващук // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 43-48
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
методика навчання французької мови -- навчальний план -- іноземні мови
Анотація: Розглянуто навчальні плани та звіти із французької мови у школах Галичини (1890-1918). Проаналізовано зміст та структуру навчальних планів і звітів із французької мови для Вищої реальної, п'ятикласної та шестикласної жіночих шкіл та Гімназії № 5 міста Львова. Окреслено історичні та освітні пердумови, які безпосередньо вплинули на методику навчання іноземних мов у Галичині. Висвітлено та здійснено порівняння мети навчання іноземних мов у різних типах шкіл Галичини у обраний відрізок часу. Описано навчальний матеріал, який використовували для опанування учнями французької мови. Здійснено детальний аналіз граматичного навчального матеріалу, вимог до читання, розвитку діалогічного та монологічного мовлення, письмових вправ. Відсутність опису лексичного матеріалу пояснена наявністю у планах та звітах рекомендованого підручника, за яким проводилося навчання. Виконано порівняння навчального матеріалу для вивчення французької мови як обов'язкової та як факультативної дисципліни. Зазначено рекомендовані підручники, за якими проводилося навчання французької мови. Докладно описано літературні твори, які використовували для розвитку навичок читання у Гімназії № 5 м. Львова. Здійснено порівняльну характеристику сітки годин для різних типів шкіл. Установлено, що незважаючи на розбіжності у кількості годин тижневого вивчення, мета та навчальний матеріал у різних типах шкіл у більшості аспектів збігалися. У доборі навчального матеріалу для різних типів шкіл потреби учнів також було враховано. Доведено, що в обраний відтинок часу для навчання французької мови використовували прямий метод навчання іноземних мов, про що свідчить особлива увага до розвитку монологічного та діалогічного видів мовлення, поодинокі випадки виконання перекладних вправ та читання та переказ літературних творів французькою мовою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)