Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Фінанси -- Банківська система -- Оцінка показників роботи банків -- Рівень інтегрованої маркетингової комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Dincer, H.
The effect of integrated marketing communication competencies on banking performance: analysis with fuzzy VIKOR method [Text] / H. Dincer, U. Hacioglu, R. Yilmaz> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. -
№ 5
. - Р. 247-260 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 53 назви
ББК
65.261
Рубрики:
Фінанси
--
Банків
ська
система
--
Оцінка
показників
роботи
банків
--
Рівень
інтегрованої
маркетингової
комунікації
Анотація:
У статті описано ланцюгову реакцію
банків
ських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники
роботи
банків
. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання
банків
ської діяльності призвели до обмеження розвитку
банків
на ринках капіталу. Підхід
інтегрованої
маркетингової
комунікації
(IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом fuzzy VIKOR показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники
роботи
; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід
інтегрованої
маркетингової
комунікації
дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники
банків
із системою IMC визначають рейтинг банку.
Дод.точки доступу:
Hacioglu, U.; Yilmaz, R.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)