Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Фінанси -- Банківська система -- Оцінка показників роботи банків -- Рівень інтегрованої маркетингової комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Dincer, H.
    The effect of integrated marketing communication competencies on banking performance: analysis with fuzzy VIKOR method [Text] / H. Dincer, U. Hacioglu, R. Yilmaz // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - Р. 247-260 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 53 назви
ББК 65.261
Рубрики: Фінанси--Банківська система--Оцінка показників роботи банків--Рівень інтегрованої маркетингової комунікації
Анотація: У статті описано ланцюгову реакцію банківських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники роботи банків. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання банківської діяльності призвели до обмеження розвитку банків на ринках капіталу. Підхід інтегрованої маркетингової комунікації (IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом fuzzy VIKOR показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники роботи; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід інтегрованої маркетингової комунікації дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники банків із системою IMC визначають рейтинг банку.


Дод.точки доступу:
Hacioglu, U.; Yilmaz, R.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)