Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=336.71:658.8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дуброва, Н. П.
    Формування комплексної системи маркетигу у банку [Текст] / Н. П. Дуброва, Л. С. Крючко // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 64-67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Банківська діяльність
Кл.слова (ненормовані):
банківські послуги -- маркетингові комунікації -- ціноутворення -- інструменти маркетингу
Анотація: У статті розглянуті особливості комплексної системи маркетингу банку. Зазначено, що метою останньої є забезпечення зростання обсягів продаж банківських продуктів шляхом створення нових та автоматизації банківських операцій і технологій, що сприятиме задоволенню потреб клієнтів, формування довіри до банку і, як наслідок, забезпеченню фінансової стійкості та конкурентоспрпоможності.


Дод.точки доступу:
Крючко, Л. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)