Пошуковий запит: (<.>U=37.091.21<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Колупаєва, А. Інклюзивне навчання : партнерські стосунки з родинами [Текст] / А. Колупаєва, Н. Софій, Ю. Найда> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - N 10. - С. 1, 20-25.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання
Дод.точки доступу: Софій, Н.; Найда, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Бондар, В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен [Текст] / В. Бондар> // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта Анотація: У статті аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини їх невідповідності проблемам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкриваються напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Андреева, А. К проблеме инклюзивного воспитания и обучения в детском саду [Текст] / А. Андреева, А. Тахаува> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 6. - С. 51-52
ББК 74.50 Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивне -- виховання -- навчання -- інклюзивне навчання
Дод.точки доступу: Тахаува, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Музиченко, Ярослава. Кому потрібні "особливі" школярики? Як впроваджується в Україні інклюзивна освіта [Текст] / Я. Музиченко > // Україна молода. - 2012. - 11 жовт.(№ 151). - С. 12-13
ББК 74.50 Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання [Текст] / А. М. Самбор> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.50 + 74.480.26 Рубрики: Підготовка кадрів--Вчителі--Трудове навчання Інклюзивна освіта Анотація: Розглянуто гострі питання інноваційних підходів до проведення практичних занять з трудового навчання у вищих навчальних закладах І і ІІ р.а.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Скриниченко, Олена Корекційна робота з аутичними дітьми [Текст] / Олена Скриниченко> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 50-51. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Бондар, В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? [Текст] / В. Бондар> // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 20-26. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.50 Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання Анотація: У статті аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Резан, О. Управлянські та психолого-педагогічні аспекти впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі [Текст] : опис досвіду / О. Резан, Д. Піщуліна> // Шкільний бібліотечно-інформаційний центр. - 2015. - № 11. - С. 62-54
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта Анотація: У роботі розкрито систему реалізації управлінських та психолого-педагогічних аспектів впровадження інклюзивної освіти в Славутській школі ЗОШ І-ІІІ ст. № 4. Представлено результати теоритичного і практичного досвіду реалізації проблем інклюзивної освіти протягом двох років впровадження. Адресовано керівникам навчальних закладів, заступникам директора школи.
Дод.точки доступу: Піщуліна, Д. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Крупник, Валентина. Освітній округ для сільських школярів [Текст] / В. Крупник> // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 23/24. - С. 82-104 : табл. - Бібліогр.: с.99. - Зміст: Проект 1. "Школа - сім'я - громадськість" ; Проект 2. "Педагогічне партнерство" ; Проект 3."Школа - вищі навчальні заклади" ; Положення про Малу академію народних мистецтв
Рубрики: Загальноосвітні школи--Учні--Навчання Кл.слова (ненормовані): профільна школа -- професійна підготовка -- профільне навчання -- Центр етнічної культури -- шкільний освітній округ -- Мала академія народних мистецтв -- інклюзивне навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Щастя бути разом : благодійна соціальна акція для дітей з особливими потребами [Текст] / Юлія Рибалко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 14
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- благодійна акція Анотація: "Напередодні Міжнародного дня інвалідів у рамках довготривалого проекту "Марафон добрих справ" відбулася благодійна соціальна акція для дівчаток і хлопчиків з особливими освітніми потребами, дітей з інвалідністю та їхніх батьків "Щастя бути разом". Захід організували управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації та районна психолого-медико-педагогічна консультація".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|