Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Башинська, І. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Башинська
, І. О.
Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств [Текст] / І. О.
Башинська
> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. -
№ 11/12
. - С. 52-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики:
Машинобудівні підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
машинобудування
--
маркетингові комунікації
--
інноваційні чинники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Башинська
, І. О.
.
Характеристика новітніх маркетингових комунікацій з позиції використання їх для промислових підприємств [Текст] / І. О.
Башинська
> // Проблеми науки. - 2013. -
№ 6
. - С. 31-37. - Библиогр.: с. 37 (11 назв.)
ББК
65
Рубрики:
Мобільний маркетинг
Соціальні мережі
Партизанський маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
"Комунікація ближнього поля"
--
QR-код
--
Вluetooth-маркетинг
--
Флешмоб
Анотація:
У статті розглянуто новітні маркетингові комунікації: визначено їхню сутність, особливості та перспективи використання. Проаналізовано, які з них відповідають потребам промислових підприємств, та надано рекомендації щодо їх використання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Башинська
, І. О.
Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / І. О.
Башинська
> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 12
. - С. 360-369 : рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики:
Економіка промислового підприємства в Україні--Маркетинг на підприємстві--Маркетингові комунікації в соціальних мережах--Репутаційний менеджмент
Інформаційні технології в економіці
Анотація:
У статті розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)