Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (6)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бондаренко, Юрій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.


    Бондаренко, Юрій.
    Роман-хроніка Уласа Самчука "Марія": Україна між космосом та історією [Текст] / Юрій Бондаренко // Слово і час. - 2011. - № 6. - С. 25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України--Діаспора--Канада, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Космізм -- Історизм -- Світоглядна система -- Екзистенційність
Анотація: У статті розкрито світоглядні основи роману У. Самчука "Марія". Зокрема, досліджується конфлікт між космізмом та історизмом як засадничий елемент у тематизуванні дійсності письменником. Зроблено спробу виявити концептуальний погляд митця на українські реалії першої половини ХХ століття у світлі названих підходів.


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас Олексійович (український письменник, журналіст і публіцист, редактор, член уряду УНР у вигнанні ; 1905-1987) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Неведомська, Євгенія.
    Дослідження впливу на організм випромінювання мобільних телефонів [Текст] / Євгенія Неведомська, Юрій Бондаренко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 20-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 22.38
Рубрики: Електромагнітне випромінювання--Захист людини
Кл.слова (ненормовані):
Мобільні телефони, здоров'я населення, електромагнітна небезпека
Анотація: Досліджено вплив електромагнітного ЕМ-випромінювання МРТ на фізіологічний стан молодих людей. Систематичне і довготривале використання МРТ молодими людьми може призвести до порушення діяльності центральної нервової системи внаслідок порушення мозкового кровообігу.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Юрій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Юрій.
    Як осягнути "терни" і "зірки" Івана Багряного / Ю. Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 8. - С. 63-64
Рец. на Куцевол, О. "Народився він для бою." : (вивчення творчості Івана Багряного в школі) / О. Куцевол. - Вінниця : Ландо ЛТД, 2011
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Письменники українські--Багряний Іван (Лозов'ягін Іван Павлович) (1906-1963 рр.)
   Рецензії на книги з української літератури

Кл.слова (ненормовані):
Багряний І. П.


Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (український поет, прозаїк, публіцист, політичний діяч ; 1906-1963) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Юрій
    Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська література--Вивчення--Образи-персонажі
Кл.слова (ненормовані):
феноменальне -- рівні феноменальної виразності -- образ-персонаж -- класифікація -- градація -- художня роль -- особистісно-зорієнтоване навчання
Анотація: У статті накреслено окремий спосіб вивчення образів-персонажів на основі особливостей їх феноменалізації. Автор матеріалу розкриває потенціал такого підходу для активізації особистісного сприйняття учнями літературних героїв, демонструє це на матеріалі конкретних художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Юрій
    Характеристика літературних героїв за рисами внутрішнього світу [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.3(4УКР)
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
літературний герой -- персонаж -- образ літературного героя -- читання в ролях -- визначення художнього надзавдання -- інтерв'ювання
Анотація: Учителю пропонуються ряд практичних видів роботи, які можна застосовувати з метою осмислення внутрішніх якостей образів-персонажів: дослідження суперечностей характеру героя, особистісне ставлення школярів до персонажів, інтерв'ювання героя та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бондаренко, Юрій
    Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення образів-персонажів
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- психотип -- рівні структури особистості
Анотація: Автор статті пропонує використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів художніх творів. Він демонструє систему діяльності, яка забезпечує цілісний підхід до осмислення учнями феномену літературного героя. В основі цього підходу лежить розроблена структура людської особистості, поділена психологами на рівні та відповідні їм компоненти психофізичної організації індивіда.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Юрій
    Дослідження функціональності образів-персонажів літературного твору [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Образи-персонажі
Кл.слова (ненормовані):
образи в українській літературі -- жанр -- стиль
Анотація: Автор статті розкриває один із важливих аспектів вивчення образів-персонажів у школі. На його думку, долання наївно-реалістичного сприймання учнями літературних героїв можливе за умови їх дослідження крізь призму світоглядних, стильових та жанрових характеристик, а також визначення ролі у формуванні названих властивостей художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Юрій
    Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 26-31. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Теми
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- рівні структури особистості -- психотип
Анотація: Автор пропонує поглиблене використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів художніх творів. Він демонструє систему діяльності, яка забезпечує цілісний підхід до осмислення учнями феномена літературного героя. В основі цього підходу лежить розроблена структура людської особистості, поділена психологами на рівні (сфери) та відповідні їм компоненти психофізичної організації індивіда.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Бондаренко, Юрій.
    Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 6. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Тема уроку
Кл.слова (ненормовані):
лінгвістика -- літературознавство -- психологія -- дидактика -- методика
Анотація: Звернуто увагу на проблему теми уроку літератури, її лінгвістичну, літературознавчу, психологічну, дидактичну та методичну багатоплановість. Автор окреслює роль теми в організації навчально-виховного процесу, використання її у здійсненні психологічного впливу на школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Бондаренко, Юрій
    Пообразний аналіз: зміст, загальні принципи, види характеристик [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 12-18. - Бібліогр.: 31 назва.
Рубрики: Українська література--Образи, теми, сюжети
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- робота над твором -- художній образ
Анотація: У статті підсумовано результати, опубліковані в низці праць, присвячених проблемі вивчення образів-персонажів літературних творів у школі. Автор матеріалу узагальнює діяльність учителя й учнів у процесі аналізу літературних героїв, а також формує концептуальні засади такої роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)