Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (1)
Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Бориско, Н. Ф.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Бориско
, Н. Ф.
Методика формування іншомовної фонетичної компетенції [Текст] / Н.Ф.
Бориско
; Київський нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2011. -
№ 3
. - С. 3-14 : ілюстр. - Текст укр., англ. . - Бібліогр.: с. 14 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
компетенція у діалогічному мовленні
--
засоби навчання діалогічного мовлення
--
класифікація засобів навчання
Анотація:
У статі розглядаються засоби навчання діалогічного мвлення. Подається класифікація засобів навчання. Виділяються технічні і нетехнічні засоби, серед яких виокремлюються вербальні, невербальні/зображальні, вербально-зображальні опори та аудіо-візуальні й аудотивні засоби навчання. Характеризуються штучні та природні опори. Описуються психологічні передумови використання роздавального матеріалу для навчання діалогічного мовлення у середніх і вищих навчальних закладах
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Бориско
, Н. Ф.
Учебная автономия в школе - пути и возможности [Текст] / Н. Ф.
Бориско
; Київ. най. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2012. -
№ 4
. - С. 4-10 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Загальноосвтіні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
сучасні концепції
--
некомунікативний тип
--
когнітивні стратегії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Бориско
, Н. Ф.
Немецкий язык в детском саду [Текст] / Н. Ф.
Бориско
> // Іноземні мови. - 2012. -
№ 4
. - С. 59-61 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
білінгви
--
вікова психологія
--
кора головного мозку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
4.
Бориско
, Н. Ф.
Проблемы межкультурной комунникации и подготовка переводчика [Текст] / Н. Ф.
Бориско
; Київ. нац. лінгв. ун-т.> // Іноземні мови. - 2015. -
№ 3
. - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 24 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна комунікація
--
міжкультурна компетентність
--
підготовка перекладачів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
5.
Бориско
, Н. Ф.
Проблеми міжкультурної підготовки майбутніх учителів і викладачів іноземних мов [Текст] / Н. Ф.
Бориско
> // Іноземні мови. - 2018. -
№ 1
. - С. 9-20
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна підготовка
--
професійна орієнтація
--
міжкультурна комунікативна компетентність
Анотація:
У статті розглянуто основні теоретичні проблеми і практичні завдання іншомовної міжкультурної підготовки студентів спеціальності 014.02 Середня освіта, майбутніх учителів і викладачів іноземних мов, а саме проблеми формування і розвитку професійно орієнтованої іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності, її дефініції, змісту і структури, а також забезпечення процесу навчання студентів іншомовного міжкультурного спілкування відповідними засобами навчання, зокрема сучасними програмами і підручниками (навчально-методичними комплексами).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)