Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Гуржій, А. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-11
>
1.
Гуржій
, А. М.
Завдання XXIII Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв'язання / А. М.
Гуржій
, В. В. Бондаренко> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. -
№ 6
. - С. 33-38. - Продовж. в №7. - С.39-46
Рубрики:
Інформатика--Олімпіади
Дод.точки доступу:
Бондаренко, В. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
32.81-773710
Гуржій
, А. М.
Навчальна програма інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу / ред. А. М.
Гуржій
, ред. В. Ю. Биков> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. -
№ 6
. - С. 3-14
ББК
32.81
Рубрики:
Інформатика--Планування учбового процесу
Кл.слова (ненормовані):
навчальна програма з інформатики
Анотація:
Ця програма розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і спрямована на реалізацію мети і завдань освітньої галузі "Технології", визначених у ньому. Вона розрахована на учнів, які не вивчали інформатику в початковій школі. Програма призначена для переважного використання у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням предметів технічного (інженерного) циклу і спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях, колегіумах, класах з поглибленим вивченням окремих предметів, зокрема природничо-математичного спрямування.
Дод.точки доступу:
Биков, В. Ю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
74.200.58
Г 95
Гуржій
, А. М.
Завдання XXIV Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / А. М.
Гуржій
, В. В. Бондаренко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2012. -
№ 7
. - С. 48-51
ББК
74.200.58
Рубрики:
Інформатика--Олімпіади, конкурси, турніри
Кл.слова (ненормовані):
ОЛІМПІАДНІ ЗАДАЧІ
Анотація:
В статті наведено рекомендації щодо розв’язування завдань міднародної олімпіади з інформатики.
Дод.точки доступу:
Бондаренко, В. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Гуржій
, А. М.
Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М.
Гуржій
, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. -
№ 1
. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Засоби навчання--Мультимедійні
Анотація:
Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, його інтенсифікації та раціоналізації.
Дод.точки доступу:
Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Гуржій
, А. М.
Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М.
Гуржій
, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. -
№ 2
. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
32.973.202
Рубрики:
Аудіовізуальні електронні засоби
Анотація:
Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних вимог, які потрібно реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання, а також технологію практичної реалізації вимог.
Дод.точки доступу:
Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Гуржій
, А. М.
Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності [Текст] / А. М.
Гуржій
, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. -
№ 3
. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.10
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання--Статистичні аудіовізуальні електронні засоби умовної наочності
Анотація:
Описано технологію дизайн-проектування статистичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістового наповнення й структуризації.
Дод.точки доступу:
Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Гуржій
, А. М.
Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М.
Гуржій
, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. -
№ 4
. - С. 58-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Педагогіка--Динамічні аудіовізуальні електронні засоби
Анотація:
Визначено дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів як автономних засобів навчання та вимоги до них. Подано рекомендації з їхнього змістового наповнення.
Дод.точки доступу:
Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Гуржій
, А. М.
Створення електронних підручників: проблеми і завдання [Текст] / А. М.
Гуржій
, О. М. Топузов, В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. - 2014. -
№ 2
. - С. 52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.202.53
Рубрики:
Підручники--Електронні--Проблеми і завдання
Анотація:
Виписано змістові ознаки проблем і завдань створення електронних підручників. Визначено систему заходів, які потрібно практично реалізувати для розроблення, створення й забезпечення закладів освіти нормативними та якісними електронними підручниками.
Дод.точки доступу:
Топузов, О.М.; Волинський, В.П.
Знайти схожі
>
9.
Гуржій
, А. М.
Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М.
Гуржій
, В. П. Волинський, О. В. Чорноус, О. С. Красовський> // Педагогіка і психологія. - 2015. -
№ 2
. - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Засоби навчання--Аудіовізуальні--Електронні
Анотація:
Виписано змістові ознаки і актуальність проблеми побудови моделі технології та методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання та визначено концептуальні основи її вирішення.
Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Гуржій
, А. М.
Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М.
Гуржій
> // Педагогіка і психологія. - 2015. -
№ 3
. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.202.5
Рубрики:
Засоби навчання--Мультимедійні
Анотація:
У статті виписано зміст та актуальність проблеми побудови технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів. На основі аналізу завдань освіти, теорії і практики процесу навчання встановлено, що для отримання позитивно прогнозованого результату застосування аудіовізуальних електронних засобів їх потрібно використовувати як автономні мультимедійні засоби навчання. При цьому модель технології і методики їх застосування має передбачати поетапне виконання таких навчальних дій у формі пізнавальних впливів на учнів: мотивація навчальної діяльності учнів; організація (керівництво) діяльністю учнів; котроль якості отриманих результатів; раціоналізація діяльності учнів; повторення і систематизація знань; реалізація в комплексі пізнавально-репродуктивних, наслідувальних, пошуково-творчих видів діяльності.
Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С.; Ткачова, Л. П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-11
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)