Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Заика, Е. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
88
З-17


    Заика, Е. В.
    Школьное психологическое консультирование: пути оптимизации познавательной деятельности учащихся [Текст] / Е. В. Заика, И. А. Зуев // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 3. - С. 16-21
ББК 88
Рубрики: Прикладна психологія


Дод.точки доступу:
Зуев, И.А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Заика, Е. В.
    Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследования [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 1. - С. 71-73
ББК 88
Рубрики: Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
пам`ять

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Заика, Е. В.
    Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 3. - С. 36-43. - Бібліогр. : 9 назв.
Рубрики: Гра--Розвиток мислення--Дошкільний та шкільний вік
   Розвиток мислення--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
Наочно-дійове -- Наочно-образне -- Мислення -- тренінг -- ігровий
Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно - дійового і наочно - образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3 - 6 років) та шкільного (7 - 14 років) віку. Вона здійснюється під час виконання дитиною ігрових завдань з викладання (складання) цілісних фігур і зображень з окремих їхніх фрагментів. Надано різні варіації завдань за складністю та умовами їхнього виконання. Призначена як для звичайних дітей, які нормально розвиваються, так і для школярів, що зазнають труднощів у засвоєнні матеріалу.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Заика, Е. В.
    Синдром ослабленного внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 5. - С. 41-46. - Бібліогр. 15 назв.
Рубрики: Психологічне дослідження--Синдром послабленої уваги--Гіперактивні діти
   Медичне дослідження--Гіперактивні діти--Синдром послабленої уваги

Анотація: Представлений огляд психологічних і медичних досліджень, проведених в США та Великобританії в1993-2009 рр. з проблеми синдрому послабленої уваги і гіперактивності у дітей і підлітків (СПУГ; у англомовній літературі ADHD). Наведена психологічна характеристика цього синдрому. Розглянуті процедура та конкретні методики його вивчення. Описані основні методи його лікування і корекції : медикаментозні, поведінкові і медитація. Розглянуті можливості й перспективи діагностики і корекції дітей з таким синдромом в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Заика, Е. В.
    Упражнения на переключение внимания, формирование внутреннего плана умственных действий и других интеллектуальных операций [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 8. - С. 23-29. - Бібліогр. : 5 назв.
Рубрики: Мислення учнів--Розвиток--Вправи
   Інтелектуально - графічні вправи

   Інтелектуальні тренінги

Кл.слова (ненормовані):
Вправи -- Короткочасна -- Пам‘ять -- Увага
Анотація: У статті представлено комплекс інтелектуально - графічних вправ, спрямованих на формування в учнів складних синтетичних розумових дій, що включають у себе одночасно логічне та образно - просторове мислення, довгочасну та короткочасну пам'ять розподіл та переключення уваги. У основі вправ лежить процедура проставлення крапок та зачитування крапок у Декартових координатах, але за правилами, що постійно змінюються. Вправи розраховані на школярів 12-17 років. Сприяють розвитку мислення, пам'яті та уваги.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 1. - С. 66-80
ББК 74.202.6
Рубрики: Школярі--Навчальна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мета -- рівні -- сформованості
Анотація: Систематизовано уявлення щодо основних компонентів навчальної діяльності : мотиву, мети, навчальних дій, дій контролю і оцінки. Виділено та описано рівні сформованості кожного з цих компонентів окремо : від найнижчих, найбільш складних та досконалих. Розглянуто як істотні, глибинні характеристики цих рівнів, так і поверхневі, зовнішньо спостережувані прояви, а також умови переходу з одного рівня на інший та перепони, що заважають тому переходу. Представлено дані щодо нерівномірності розвитку окремих компонентів навчальної діяльності у молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Заика, Е. В.
    Игры и упражнения для развития микромоторики школьников [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 4. - С. 39-46. - Бібліогр. : 9 назв.
ББК 74
Рубрики: Ігри--Початкова школа
   Мікромоторика школярів--Розвиток

Кл.слова (ненормовані):
мікромоторика рук
Анотація: Представлено ряд ігор та вправ, спрямованих на розвиток у школярів 7-13 років мікромоторики руки, тобто здатності здійснювати точні дрібні рухи пальцями та кістю руки, дозуючи відстань, напрямок руху та їх зусилля. Завдання складаються з перемалювання дрібних фігур, виконання дій з дрібними предметами; припускаються дії як усіма пальцями, так і кожним окремо, як однією рукою, так і обома. Ігри испрямовані на підвищення якості навчальних, побутових та трудових навичок, а токож на активізацію когнітивної сфери дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Заика, Е. В.
    Одновременный отчет нескольких событий как способ формирования внимания школьников [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 34-45. - Бібліогр. : 8 назв.
ББК 74.200.58
Рубрики: Школярі--Формування уваги
   Тренінги ігрові

Анотація: Представлена оригінальна процедура розвитку та вдосконалення основних властивостей уваги : стійкість, концентрації, розподілу, переключення, заснована на різних варіантах одночасного спостереження за декількома об'єктами і підрахунку подій (змін), що відбуваються в кожному з них. Вона заснована на організації та координації паралельних обчислювальних операцій, пов'язаних з кожним з фіксованих об'єктів. Може виконуватися як у природних умовах ігрового спілкування, так і у вигляді комп'ютерних ігор. Призначена для дітей та підлітків 11-17 років. Пропонується для використання шкільними психологами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Заика, Е. В.
    Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 10. - С. 10-18 : Схеми. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74
Рубрики: Тренінги ігрові--Пізнавальні процеси--Образне мислення
Кл.слова (ненормовані):
Уява -- Мислення
Анотація: У руслі розробленого автором ігрового тренінгу пізнавальних процесів учнів представлено оригінальний комплекс вправ щодо заповнення прогалин в різного роду схемах. Описано види схем і наведені приклади роботи з ними. Комплекс паризначений для розвитку словесно - логічного і образного мислення та уяви школярів і студентів 12-19 років.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Дусавицкий, А. К.
    Группа - лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении [Текст] / А. К. Дусавицкий, Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 4. - С. 21-24 : табл. - Бібліогр. : 7 назв.
ББК 88.54
Рубрики: Навчання--Розвиваюче--Міжособистісні відносини
Кл.слова (ненормовані):
Група - лідер -- Розвиваюче -- Навчання -- Навчальний -- Колектив -- Міжособистісні
Анотація: Описані особливості міжособистісних відносин у школярів 3-4-х класів, що навчаються в руслі як традиційного, так і розвиваючого навчання, особливу увагу приділено групі - лідеру як ядру в структурі таких відносин. Відображено, що група - лідер частіше виникає в розвиваючому навчанні, описані її види і особливості включених в неї школярів.


Дод.точки доступу:
Заика, Е. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)