Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Култаєва, М. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
74
К 90
Култаєва
, М. Д.
Деякі проблеми розбудови категоріального апарату сучасної філософії освіти [Текст] / М. Д.
Култаєва
> // Практична філософія : науковий журнал. - 2004. -
N 1
. - С. 129-136. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74 + 87
Рубрики:
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Култаєва
, М. Д.
Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? [Текст] / М. Д.
Култаєва
> // Педагогіка і психологія. - 2015. -
№ 4
. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Освіта--Європейська інтеграція--Україна
Анотація:
Розглянуто проблеми освітньої євроінтеграції як процесу конституювання принципово незавершеного і відкритого освітнього простору. Обгрунтовано думку про те, що спільний європейський простір треба розуміти не як даність, а як заданість. На основі узагальнення західного досвіду філософсько-освітньої рефлексії складно структурованих освітніх систем розкрито можливості визначення провідної культурної ідеї як підгрунтя освітніх євроінтеграційних процесів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)