Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Луговий, В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Луговий, В. І.
    Диференціація середньої освіти в країнах Організації економічного співробітництва і розвитку [Текст] / В. І. Луговий // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 60-67
ББК 74
Рубрики: Середня освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Луговий, В. І.
    Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України: час дискусій і час дій [Текст] / В. І. Луговий // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 5-15
ББК 74
Рубрики: Вища освіта--Україна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація [Текст] / В. І. Луговий // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 2. - С. 5-22.
ББК 74
Рубрики: Професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Луговий, В. І.
    Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 20 (23 назви)
Рубрики: Інформація--Вплив на людину
Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвивальний вплив на людину.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Луговий, В. І.
    Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі: порівняльний аналіз [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Фінансування--Україна
   Освіта--Фінансування--Передові країни світу

Анотація: Йдеться про економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Луговий, В. І.
    Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 15-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти
Анотація: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової і національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО 2011 р. для розроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Луговий, В. І.
    Зв'язок складності та самостійності в освіті [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Самостійність--Складність
Анотація: Мета статті - на підставі теоретичного узагальнення емпіричних даних розкрити характер зв'язку складності й самостійності як ключових понять сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Луговий, В. І.
    Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4Укр)
Рубрики: Освіта--Компетентністний підхід
Анотація: Аргументовано, що утвердження в теорії й практиці освіти особистісно орієнтованої результатної парадигми на основі компетентністного підходу супроводжується становленням відповідного поняттєво-категоріального апарату. Уточнено сутність і співвідношення ключових понять: освіта, навчання/навченість, результати освіти, навчальні результати, компетентність/компетентності, кваліфікація тощо в контексті Міжнародної стандартної класифікації освіти 2011 р. і проекту "Тюнінг" (проект Європейської комісії "Налаштування освітніх структур в Європі").


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О.М.; Таланова, Ж.В.

Знайти схожі

9.


    Луговий, В. І.
    Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 11-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Університети
   Вищі навчальні заклади--Академії

Анотація: Мета статті- на системних засадах дослідити інтеграцію освіти і науки шляхом розвитку досліджень в університетах та навчання в академіях.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Луговий, В. І.
    Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Оплата праці--Освіта--США
Анотація: Мета статті- дослідити особливості оплати праці різних категорій персоналу в провідних університетах США, що важливо для реформування заробітної плати в українській вищій школі.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)