Пошуковий запит: (<.>A=Луговий, В. І.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Диференціація середньої освіти в країнах Організації економічного співробітництва і розвитку [Текст] / В. І. Луговий> // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 60-67
ББК 74 Рубрики: Середня освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України: час дискусій і час дій [Текст] / В. І. Луговий> // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 5-15
ББК 74 Рубрики: Вища освіта--Україна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Л 83
Луговий, В. І. Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація [Текст] / В. І. Луговий> // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 2. - С. 5-22.
ББК 74 Рубрики: Професійна освіта Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 20 (23 назви)
Рубрики: Інформація--Вплив на людину Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвивальний вплив на людину.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі: порівняльний аналіз [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Освіта--Фінансування--Україна Освіта--Фінансування--Передові країни світу Анотація: Йдеться про економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі.
Дод.точки доступу: Таланова, Ж.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 15-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Анотація: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової і національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО 2011 р. для розроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України.
Дод.точки доступу: Таланова, Ж.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Самостійність--Складність Анотація: Мета статті - на підставі теоретичного узагальнення емпіричних даних розкрити характер зв'язку складності й самостійності як ключових понять сучасної освіти.
Дод.точки доступу: Таланова, Ж.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4Укр) Рубрики: Освіта--Компетентністний підхід Анотація: Аргументовано, що утвердження в теорії й практиці освіти особистісно орієнтованої результатної парадигми на основі компетентністного підходу супроводжується становленням відповідного поняттєво-категоріального апарату. Уточнено сутність і співвідношення ключових понять: освіта, навчання/навченість, результати освіти, навчальні результати, компетентність/компетентності, кваліфікація тощо в контексті Міжнародної стандартної класифікації освіти 2011 р. і проекту "Тюнінг" (проект Європейської комісії "Налаштування освітніх структур в Європі").
Дод.точки доступу: Слюсаренко, О.М.; Таланова, Ж.В. Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 11-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Університети Вищі навчальні заклади--Академії Анотація: Мета статті- на системних засадах дослідити інтеграцію освіти і науки шляхом розвитку досліджень в університетах та навчання в академіях.
Дод.точки доступу: Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Оплата праці--Освіта--США Анотація: Мета статті- дослідити особливості оплати праці різних категорій персоналу в провідних університетах США, що важливо для реформування заробітної плати в українській вищій школі.
Дод.точки доступу: Таланова, Ж.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|