Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Майєр, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Майєр, Н. В.
    Навчальні ігри на уроці французької мови [Текст] / Н. В. Майєр ; Відкр. міжнар. ун-т розв. люд. "Україна" // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 47-48 : ілюстр. - Текст укр., фр
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
лексичні навички -- узагальнення лексичного матеріалу -- фонетичні ігри
Анотація: У статті розглядаються навчальні ігри з іноземної мови як один із ефективних способів навчання іноземної мови у початковій школі. Наводяться приклади ігор

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Майєр, Н. В.
    Принципи методики самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій [Текст] / Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр.: с. 25 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології -- писемне спілкування -- самостійне оволодіння
Анотація: У статті розглядаються принципи методики самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням студентами немовних вищих навчальних закладів з використанням дистанційних технологій, пропонується визначення поняття самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням та його мета.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Майєр, Н. В.
    Використання Інтернет ресурсів начального призначення для формування франкомовної професійної комунікативної компетентності у майбутніх викладачів [Текст] / Майєр Н.В. ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 1. - С. 24-27. - Бібліогр.: с. 27 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології навчання -- викладач французької мови -- ресурси навчального призначення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Малюх, А. О.
    Використання електронних тестових завдань для контролю рівня сформованості франкомовної граматичної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / А. О. Малюх, Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 64-66 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 66 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
граматичні навички -- навчальні досягнення учнів -- редагування тестів


Дод.точки доступу:
Майєр, Н. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Майєр, Н. В.
    Вимоги до сучасного викладача іноземних мов вищого навчального закладу [Текст] / Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 19-24. - Бібліогр.: с. 23 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- методична компетентність -- ІКТ- компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Майєр, Н. В.
    Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності [Текст] / Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 37-44. - Бібліогр.: с. 43 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
майбутній викладач -- методичні знання -- методичні навички
Анотація: У статті охарактеризовано методичну субкомпетентність майбутнього виклада французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності. Спираючись на особливості професійно орієнтованої орфографічної компетентності майбутніх учителів французької мови, визначено методичні знання, навички та вміння, якими повинні оволодіти магістранти для ефективної реалізації професійно-методичної діяльності з формування у студентів зазначеної компетенції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Майєр, Н. В.
    Програма вибіркової навчальної дисципліни "Методика реалізації міжкультурної мовної освіти" для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.02 Мова і література (англійська, іспанська, німецька, французька) [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 46-48
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна мовна освіта -- професійно-методична компетентність -- мовленнєві навички
Анотація: У публікації представлено навчальну програму вибіркової дисципліни "Методика реалізації міжкультурної мовної освіти" для студентів другого (магістерського) рівня (спеціальність 014 Середня освіта, спеціалізація014.02 Мова і література (англійська, іспанська, німецька, французька)). Конкретизовано предмет вивчення дисципліни, сформульовано її мету і завдання, визначено інформаційний обсяг змістових модулів, форму підсумкового контролю і засоби діагностики успішності навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Майєр, Н. В.
    Освітньо-професійна програма "Французька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов і культур у закладах вищої освіти" [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 36-40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчальна програма--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
французька мова -- освітня програма -- західноєвропейська мова
Анотація: У публікації представлено освітньо-професійну програму для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти на здобуття освітнього рівня "магістр" за спеціальністю 014 Середня освіта, спеціалізацією 014.02 Мова і література (французька) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка, які отримують кваліфікацію магістра освіти, викладача французької мови і другої західноєвропейської мови та зарубіжної літератури, викладача методики навчання французької мови і другої західноєвропейської мови, філолога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Ніколаєва, С. Ю.
    Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії [Текст] / С. Ю. Ніколаєва, Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 35-47 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
доктор філософії -- засоби діагностики -- контроль
Анотація: У публікації представлено критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки докторів філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки спеціалізації "Теорія і методика навчання (германські/романські мови)" під час асистентської практики з іноземної мови, асистентської і доцентської практики з дисциплін обраної наукової спеціалізації. Визначено цілі й основні завдання кожного з видів практик, описано процедуру оцінювання результатів, конкретизовано форму підсумкового контролю.


Дод.точки доступу:
Майєр, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Майєр, Н. В.
    Тестова компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2018. - № 4. - С. 37-41
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
тестова компетентність -- методичні знання -- методичні вміння
Анотація: Нова парадигма сучасної вітчизняної педагогічної освіти вимагає оновлення змісту і форм професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов і культур, зокрема готовності до ефективної організації контролю процесу і результату формування в учнів іншомовної комунікативної компетентності. У цьому контексті набуває актуальності формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур як здатності добирати, самостійно розробляти тести й ефективно використовувати тестові технології для реалізації контролю рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та окремих її складників. Тестова компетентність в єдності її компонентів - специфічних методичних знань і методичних умінь - формується під час вивчення спеціальної дисципліни професійно-методичної підготовки "Сучасні підходи до тестування у навчанні іноземних мов" відповідно до навчального плану для студентів спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.02 Середня освіта (мова і література).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)