Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Марков, А. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Марков, А. Ю.
    Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Слухове сприйняття--Розвиток
   Вимова--Розвиток

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Марков, А. Ю.
    Автоматизація звука[р ] у зв'язному мовленні. Диференціація звуків [ш ] - [ж ] [Текст] / А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 13-16 : рис.
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Сурдопедагогіка

   Мовленнєва підготовка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
корекціні індивідуальні заняття -- слухове сприймання -- вимова звуків -- діти звадами розвитку
Анотація: Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)