Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ольховська, А. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ольховська, А. С.
    Формування у майбутніх філологів навичок передачі імплікатур означеності/неозначеності при перекладі з аркуша з української мови на англійську [Текст] / А. С. Ольховська ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 32-40 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
імплікатори означенності/ неозначеності -- модель навчання -- вправи
Анотація: В статті обгрунтовано модель навчання майбутніх філологів передачі імплікатур тексту оригіналу у перекладі з аркуша української мови на англійську, запропановано відповідні типи вправ і наведено іх приклади

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Ольховська, А. С.
    Теоритичні засади розробки курсу "Основи професійної майстерності перекладача" засобами навчального середовища MOODLE [Текст] / А. С. Ольховська // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 35 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
фахова компетентність викладача -- професійна майстерність -- майбутні перекладачі
Анотація: Статтю присвячено теоретичним засадам розробки курсу "Основи професійної майстерності перекладача" засобами навчального середовища MODDLE. Зокрема обрунтовано актуальність розробки згаданого теоретичного курсу, який покликаний органічно доповнити практичні курси з підготовки перекладачів шляхом забезпечення формування таких складових фахової компетентності перекладача, як інструментальна, пошукова та особистісна, яка, у свою чернгу, включає такі компоненти, як психофізіологічний, морально-етичний, фахово-соціальний та компонент самовдосконалення. Надано загальний опис навчальної дисципліни "Основи професійної майстерності викладача", розкрито переваги розробки відповідного дистанційного курсу, перелічено етапи розробки курсу засобами навчального середовища MOODLE, описано структуру розробленого дистанційного курсу, розкрито систему проміжного й підсумкового контролю курсу та шляхи її реалізації засобами MOODLE.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)