Пошуковий запит: (<.>A=Підласий, І. П.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
>1.
|
Підласий, І. П. Правильно формуємо знання : [поради психолога] [Текст] / І. П. Підласий> // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 4. - С. 27-35.
ББК 88 Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): інтелект -- мозок -- стилі навчання учня -- здібності Анотація: Подані психологічні поради для учнів та тести і вправи по првильному формуванню знання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Підласий, І. П. Компетенції та гривні [Текст] / І. П. Підласий> // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 5. - С. 2-6. - Зміст: Професійний потенціал педагога ; Професіоналізм і компетентність
ББК 74.204.2 Рубрики: Педагогіка--Учительська майстерність Кл.слова (ненормовані): духовність вчителя -- педагогічні питання Анотація: Друкується за виданням: Підласий І. П. Компетенції та гривні. Х.: Вид. група "Основа", 2014
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Підласий, І. П. Компетенції та гривні [Текст] / І. П. Підласий> // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 7. - С. 4-11 : рис. - Зміст: Ідеальний педагог ; Компетенції українського педагога
ББК 74.204 Рубрики: Школознавство Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- предметна компетентність -- мовна компетентність Анотація: Друкується за виданням: Підласий І. П. Компетенції та гривні. Х.: вид. група "Основа", 2014
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Підласий, І. П. Булінг - жорстокий привід реорганізувати практику виховання / І. П. Підласий> // Виховна робота в школі. - 2019. - № 5. - С. 4-21
Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальні проблеми Кл.слова (ненормовані): булінг -- цькування -- насилля -- агресія -- агресивність -- виховання Анотація: Поширення шкільного булінгу в закладах освіти свідчить про кризу українського виховання. Автор досліджує причини, які спонукають появі даного явища. "Агресивність уже існує в людині, закладена природою. Агресивність - уроджена якість людини. Вона вже є, формувати її не треба, потрібно усіма можливими способами її послаблювати. Але повністю уроджену якість - агресивність - в усіх її виявах здолати не можна. Тому булінг був і є природним виявленням агресивності. Головне - утримати її в контрольованих межах і не давати розростатись". Автор аналізує провідні якості сучасної молоді та окреслює орієнтири для перебудови виховання. Що треба негайно зробити?
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Підласий, І. П. Булінг - жорсткий привід реорганізувати практику виховання [Текст] / І. П. Підласий> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 9. - С. 29-31 : фот.
Рубрики: Практична психологія Булінг--Шкільний булінг--Дитяча психологія Психологічна допомога--Діти Кл.слова (ненормовані): гуманістична школа -- дитяча агресивність -- шкільний булінг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|