Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Редько, В. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
74
Р 33


    Редько, В. Г.
    Який підручник потрібен профільній школі? [Текст] : Особливості змісту шкільних підручників з іноземних мов для учнів старшої школи / В. Г. Редько // Гуманітарні науки. - 2009. - N 2. - С. 147-152
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ -- навчання -- уроки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.
87
Р 33


    Редько, В. Г.
    Проблема происхождения интеллекта [Текст] / В. Г. Редько // Вопросы философии. - 2008. - N 12. - С. 76-83. . - ISSN 0042-8744
ББК 87

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Редько, В. Г.
    Концептуальні засади побудови навчальної програми елективних курсів з іноземних мов для старшої школи [Текст] / В. Г. Редько // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 3. - С. 2-8. - Бібліогр.: с. 8
Рубрики: Іноземні мови--Навчальні плани і програми--Старша школа
Кл.слова (ненормовані):
профільне оволодіння іноземною мовою -- зміст елективних курсів -- компетентнісний підхід до навчання іншомовного спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Редько, В. Г.
    Тексти для читання у шкільних підручниках з іспанської мови "Bienvenidos al Espanol" як засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції [Текст] / В. Г. Редько // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 6. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
модель системи навчання -- аналіз останніх досліджень -- продукти мови і мовлення


Дод.точки доступу:
Цимбалістий, І. Ю.; Шмігельський, І. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 28-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова школа--Іноземні мови--Методика навчання і викладання--Комунікативно орієнтоване навчання--Україна
Анотація: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обгрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Редько, В. Г.
    Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова освіта--Іноземні мови
   Іноземні мови--Навчання--Початкова школа

Анотація: Розглянуто комунікативний, діяльнісний, особистісно орієнтований та культурологічний підходи як пріоритетні теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів навчальних закладів початкової освіти, презентовано погляди на технологію їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано дидактичну та методичну сутність і доцільність використання зазначених підходів і схарактеризовано вплив на зміст навчання.


Дод.точки доступу:
Полонська, Т. К.; Басай, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Редько, В. Г.
    Концептуальні засади змісту та способів організації компетентнісно орієнтованого навчання інозених мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 6. - С. 2-7
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
теоретико-методичні засади -- початкова школа -- компетентнісно орієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Полонська, Т. К.; Басай, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Редько, В. Г.
    Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова школа--Іншомовне комунікативне середовище--Навчання іноземних мов
Анотація: Стаття визначає та обгрунтовує теоретико-методичні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)