Пошуковий запит: (<.>A=Редько, В. Г.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| 74 Р 33
Редько, В. Г. Який підручник потрібен профільній школі? [Текст] : Особливості змісту шкільних підручників з іноземних мов для учнів старшої школи / В. Г. Редько> // Гуманітарні науки. - 2009. - N 2. - С. 147-152
ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- навчання -- уроки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 87 Р 33
Редько, В. Г. Проблема происхождения интеллекта [Текст] / В. Г. Редько> // Вопросы философии. - 2008. - N 12. - С. 76-83.
. - ISSN 0042-8744ББК 87
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Редько, В. Г. Концептуальні засади побудови навчальної програми елективних курсів з іноземних мов для старшої школи [Текст] / В. Г. Редько> // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 3. - С. 2-8. - Бібліогр.: с. 8
Рубрики: Іноземні мови--Навчальні плани і програми--Старша школа Кл.слова (ненормовані): профільне оволодіння іноземною мовою -- зміст елективних курсів -- компетентнісний підхід до навчання іншомовного спілкування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Редько, В. Г. Тексти для читання у шкільних підручниках з іспанської мови "Bienvenidos al Espanol" як засоби формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції [Текст] / В. Г. Редько> // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 6. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): модель системи навчання -- аналіз останніх досліджень -- продукти мови і мовлення
Дод.точки доступу: Цимбалістий, І. Ю.; Шмігельський, І. С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 28-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова школа--Іноземні мови--Методика навчання і викладання--Комунікативно орієнтоване навчання--Україна Анотація: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обгрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова освіта--Іноземні мови Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Анотація: Розглянуто комунікативний, діяльнісний, особистісно орієнтований та культурологічний підходи як пріоритетні теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів навчальних закладів початкової освіти, презентовано погляди на технологію їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано дидактичну та методичну сутність і доцільність використання зазначених підходів і схарактеризовано вплив на зміст навчання.
Дод.точки доступу: Полонська, Т. К.; Басай, Н. П. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту та способів організації компетентнісно орієнтованого навчання інозених мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 6. - С. 2-7
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): теоретико-методичні засади -- початкова школа -- компетентнісно орієнтоване навчання
Дод.точки доступу: Полонська, Т. К.; Басай, Н. П. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько> // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова школа--Іншомовне комунікативне середовище--Навчання іноземних мов Анотація: Стаття визначає та обгрунтовує теоретико-методичні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|