Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Резнік, Тетяна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Резнік, Тетяна.
    Реалізація дослідницького методу на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Тетяна Резнік // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 29-30. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод -- профільна школа -- науково-дослідницька діяльність
Анотація: У статті окреслено шляхи реалізації дослідницького методу на уроках української мови у профільній школі. Зокрема, розкрито особливості його застосування в освітньому процесі, описано результативні форми роботи у межах дослідницького методу та прокоментовано роль учителя під час застосування методу в науковій роботі учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Резнік, Тетяна.
    Розвиток критичного мислення на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Тетяна Резнік // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 17-18. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- проблемне навчання -- розумове виховання
Анотація: У статті здійснено спробу проаналізувати особливості розвитку критичного мислення учнів на уроках української мови у профільній школі. Зокрема простежено окремі особливості його розвитку в освітньому процесі, виявлено результативні форми роботи для його стимулювання та окреслено роль проблемного навчання як складника формування критичного мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Резнік, Тетяна.
    Компаративний аналіз повісті "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Панаса Мирного та п'єси "Гамлет" Вільяма Шекспіра: емоційний складник [Текст] : інтегроване навчання української мови й української та світової літератур / Тетяна Резнік // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 9. - С. 33-34.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- інтегрований урок
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - сприяти глибокому усвідомленню ідейно-тематичного аналізу творів, їхньої життєвої та історичної основи; продемонструвати соціальне та психологічне вмотивування поведінки головних персонажів; розвивати навички критичного мислення та компаративного аналізу, ведення дискусії; формувати естетичні вподобання; виховувати порядну особистість, гуманне ставлення до оточення; прищеплювати інтерес до української та світової літератури; розширювати світогляд учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)