Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Севрук, І. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Севрук, І. М.
    Пріоритети маркетингових стратегій міжнародних торговельних мереж [] / І. М. Севрук // Економіка та держава. - 2013. - № 4. - С. 88-90. - Бібліогр. с.90 (19 назв)
ББК 65.422
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетингова стратегія
   Роздрібна торгівля

Анотація: Проаналізовано та систематизовано теоретичні підходи до визначення понять "стратегія" та "маркетингова стратегія" торговельного підприємства. Визначено особливості розробки маркетингових стратегій міжнародними операторами роздрібної торгівлі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Севрук, І. М.
    Антикризовий маркетинг міжнародних роздрібних FMCG - мереж в Україні [Текст] / І. М. Севрук // Економіка та держава. - 2013. - № 12. - С. 83-86. - Бібліогр. с.86 (15 назв)
ББК 65
Рубрики: Роздрібна торгівля--Маркетинг--Антикризове управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
FMCG-мережі
Анотація: Проаналізовано та систематизовано напрями оптимізації маркетингових стратегій міжнародних роздрібних торговельних мереж в умовах кризи. Досліджено особливості асортиментної політики на основі розширення випуску товарів під власними торговими марками, динаміку товарообороту основних роздрібних форматів FMCG-мереж в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)