Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Севрук, І. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Севрук
, І. М.
Пріоритети маркетингових стратегій міжнародних торговельних мереж [] / І. М.
Севрук
> // Економіка та держава. - 2013. -
№ 4
. - С. 88-90. - Бібліогр. с.90 (19 назв)
ББК
65.422
Рубрики:
Торговельні підприємства--Маркетингова стратегія
Роздрібна торгівля
Анотація:
Проаналізовано та систематизовано теоретичні підходи до визначення понять "стратегія" та "маркетингова стратегія" торговельного підприємства. Визначено особливості розробки маркетингових стратегій міжнародними операторами роздрібної торгівлі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Севрук
, І. М.
Антикризовий маркетинг міжнародних роздрібних FMCG - мереж в Україні [Текст] / І. М.
Севрук
> // Економіка та держава. - 2013. -
№ 12
. - С. 83-86. - Бібліогр. с.86 (15 назв)
ББК
65
Рубрики:
Роздрібна торгівля--Маркетинг--Антикризове управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
FMCG-мережі
Анотація:
Проаналізовано та систематизовано напрями оптимізації маркетингових стратегій міжнародних роздрібних торговельних мереж в умовах кризи. Досліджено особливості асортиментної політики на основі розширення випуску товарів під власними торговими марками, динаміку товарообороту основних роздрібних форматів FMCG-мереж в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)