Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Хом'як, Іван$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
18
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-18
>
1.
Хом
'як,
Іван
.
Методика формування орфографічних умінь і навичок / І.
Хом
'як> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. -
№ 3
. - С. 41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
81.411.1
Рубрики:
Орфографія--Дидактичні принципи навчання--Орфографічні норми--Діалектне мовлення--Двомовність
Кл.слова (ненормовані):
правопис
--
методика викладання
Анотація:
У статті висвітлено сучасні підходи до методів формування грамотності у школярів з урахуванням внутрішньої близькості правописних явищ зі специфічними чинниками кожного з виучуваних розділів курсу української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
2.
Максимчук, Галина
.
Інтерактивні методи навчання української мови / Г. Максимчук, І.
Хом
'як> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. -
№ 8
. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Українська мова--Методика викладання--Інтерактивні уроки
Анотація:
Проаналізовано технологію застосування інтерактивних методів навчання на сучасному уроці української мови.
Дод.точки доступу:
Хом
'як,
Іван
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
Хом
'як,
Іван
Любов до мови й уживаного слова (про наукову діяльність О. М. Біляєва - провідного вченого України в галузі лінгводидактики) [Текст] /
Іван
Хом
'як> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська мова--Біляєв О. М. (1925-2006 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
учений-лінгводидакт
--
лінгводидактика
--
наукова школа біляєва
Анотація:
У статті розповідається про наукову діяльність О. М. Біляєва, провідного вченого в галузі лінгводидактики. Описується вимогливість і доброзичливість ученого як наукового керівника, який обгрунтував необхідність навчання орфографії, довів залежність письма від рівня усного мовлення учнів.
Дод.точки доступу:
Біляєв, Олександр Михайлович (український мовознавець, методист ; 1925-2006) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Хом
'як,
Іван
.
Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості [Текст] /
Іван
Хом
'як> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. -
№ 11
. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Мовна особистість--Формування
Орфографія українська--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
методика навчання орфографії
--
орфографічна компетентність
--
антиграматизм
--
граматизм
--
інтернет-спілкування
--
мовна особистість
Анотація:
Обґрунтовано важливість орфографічної вправності в писемному мовленні; запропоновано визначення мовної особистості, орфографічної компетентності; здійснено екскурс в історію становлення методики навчання орфографії; доведено потребу формування у шкільної та студентської молоді орфографічної компетентності як невід'ємного складника українськомовної особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Хом
'як,
Іван
.
Трансформаційний зміст сучасного уроку мовлення [Текст] /
Іван
Хом
'як> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. -
№ 9
. - С. 6-9. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики:
Українська мова--Уроки--Трансформаційний зміст
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української мови
--
класифікація уроків мовлення
--
структура уроку мовлення
--
комунікативна компетентність
Анотація:
Проаналізовано трансформаційний характер змісту уроку мовлення, схарактеризовано класифікації уроків розвитку мовлення з вибірковою ілюстрацією їхньої структури, умотивовано нове трактування уроків мовлення з огляду на зміну акцентів у мовній освіті, запропоновано номінувати їх як уроки формування комунікативної компетентності, показано місце цих уроків в узагальненій типології уроків української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Хом
'як,
Іван
Підручник і методика його використання [Текст] /
Іван
Хом
'як> // Українська мова і література в школі. - 2016. -
№ 5
. - С. 20-24. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики:
Українська мова--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сучасний підручник української мови
--
підручник
--
вимоги до підручника
--
роль текстів у навчальній книзі
--
методи і прийоми роботи з підручником
--
завдання для роботи з підручником
Анотація:
У статті проаналізовано роль підручника в навчальному процесі, охарактеризовано вимоги до нього на різних етапах розвитку освіти, типові прорахунки в його створенні. Акцентовано увагу на ролі навчально-виховних функцій підручника і принципах, що мають бути враховані в його змісті і структурі; зосереджено увагу на ролі текстів; дано визначення сучасного підручника української мови; проаналізовано метод роботи з підручником, який, з одного боку, є важливим джерелом здобування знань і формування навичок, а з іншого, привчає учнів до самоосвіти, до самостійної роботи з книгою; запропоновано завдання для роботи з підручником із метою раціональної послідовності виконання їх.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Хом
'як,
Іван
Методика оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] /
Іван
Хом
'як> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 3
. - С. 7-12. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань з української мови
--
опитування
--
самоконтроль
--
шкала засвоєння знань
Анотація:
У статті проаналізовано функції контролю, перевірки і оцінювання навчальних досягнень школярів, особливості поточного, тематичного й підсумкового контролю, значення самоконтролю. Висвітлено мету ущільненого й фронтального опитування, методику поурочних балів, види письмових контрольних завдань. Умотивовано значення дванадцятибальної шкали засвоєння знань, переваги тематичного оцінювання навчальної праці учнів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
8.
Хом
'як,
Іван
.
Мовленнєва культура безпечної життєдіяльності /
Іван
Хом
'як> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. -
№ 4
. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Безпека життєдіяльності--Місце культури мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва культура
--
здоров'язбережувальна технологія
--
енергетика слова
--
лихослів'я
Анотація:
Порушено проблему ролі мовленнєвої культури в умовах безпечної життєдіяльності; окреслено особливості здоров’язбережувальної технології навчання української мови; проаналізовано енергетику рідного слова, важливість української ідеології життєтворення; обґрунтовано шкідливість брутальної лексики та її вплив на здоров’я і тривалість життя людини; дано рекомендації, як позбутися згубних висловів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Хом
'як,
Іван
Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності [Текст] /
Іван
Хом
'як> // Українська мова і література в школі. - 2018. -
№ 2
. - С. 8-13. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики:
Українська мова--Предметні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність
--
термінознавство
--
наукова термінологія
Анотація:
У статті порушено проблему нормованості й кодифікації сучасної лінгводидактичної термінології. Проаналізовано орфографічний апарат термінів правописного складника предметної компетентності: охарактеризовано лінгвістичні принципи української орфографії, умотивовано комплексний підхід до вибору методів і прийомів навчання правопису.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
10.
Хом
'як,
Іван
.
Метод проектів як ефективний чинник досягнення лексичної компетенції [Текст] /
Іван
Хом
'як, Наталія Серветник> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 9
. - С. 13-16. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики:
Українська мова--Вивчення лексики
Кл.слова (ненормовані):
компетенція
--
метод проектів
--
лексична компетенція
--
дослідницький проект
--
творчий проект
--
рольовий проект
--
інформаційний проект
--
монопроект
--
міжпредметний проект
Анотація:
Порушено проблему формування лексичної компетенції шля
хом
використання методу проектів; проаналізовано поняття методу проектів, охарактеризовано його роль у реалізації лексичної компетенції; дано визначення лексичної компетенції, умотивовано її рівень у процесі вивчення сучасної української мови в школі.
Дод.точки доступу:
Серветник, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-18
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)