Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хом'як, Іван$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Хом'як, Іван.
    Методика формування орфографічних умінь і навичок / І. Хом'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 3. - С. 41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 81.411.1
Рубрики: Орфографія--Дидактичні принципи навчання--Орфографічні норми--Діалектне мовлення--Двомовність
Кл.слова (ненормовані):
правопис -- методика викладання
Анотація: У статті висвітлено сучасні підходи до методів формування грамотності у школярів з урахуванням внутрішньої близькості правописних явищ зі специфічними чинниками кожного з виучуваних розділів курсу української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Максимчук, Галина.
    Інтерактивні методи навчання української мови / Г. Максимчук, І. Хом'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 8. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Інтерактивні уроки
Анотація: Проаналізовано технологію застосування інтерактивних методів навчання на сучасному уроці української мови.


Дод.точки доступу:
Хом'як, Іван

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Хом'як, Іван
    Любов до мови й уживаного слова (про наукову діяльність О. М. Біляєва - провідного вченого України в галузі лінгводидактики) [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Біляєв О. М. (1925-2006 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
учений-лінгводидакт -- лінгводидактика -- наукова школа біляєва
Анотація: У статті розповідається про наукову діяльність О. М. Біляєва, провідного вченого в галузі лінгводидактики. Описується вимогливість і доброзичливість ученого як наукового керівника, який обгрунтував необхідність навчання орфографії, довів залежність письма від рівня усного мовлення учнів.


Дод.точки доступу:
Біляєв, Олександр Михайлович (український мовознавець, методист ; 1925-2006) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Хом'як, Іван.
    Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості [Текст] / Іван Хом'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 11. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовна особистість--Формування
   Орфографія українська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання орфографії -- орфографічна компетентність -- антиграматизм -- граматизм -- інтернет-спілкування -- мовна особистість
Анотація: Обґрунтовано важливість орфографічної вправності в писемному мовленні; запропоновано визначення мовної особистості, орфографічної компетентності; здійснено екскурс в історію становлення методики навчання орфографії; доведено потребу формування у шкільної та студентської молоді орфографічної компетентності як невід'ємного складника українськомовної особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Хом'як, Іван.
    Трансформаційний зміст сучасного уроку мовлення [Текст] / Іван Хом'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 9. - С. 6-9. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Українська мова--Уроки--Трансформаційний зміст
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української мови -- класифікація уроків мовлення -- структура уроку мовлення -- комунікативна компетентність
Анотація: Проаналізовано трансформаційний характер змісту уроку мовлення, схарактеризовано класифікації уроків розвитку мовлення з вибірковою ілюстрацією їхньої структури, умотивовано нове трактування уроків мовлення з огляду на зміну акцентів у мовній освіті, запропоновано номінувати їх як уроки формування комунікативної компетентності, показано місце цих уроків в узагальненій типології уроків української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Хом'як, Іван
    Підручник і методика його використання [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 5. - С. 20-24. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сучасний підручник української мови -- підручник -- вимоги до підручника -- роль текстів у навчальній книзі -- методи і прийоми роботи з підручником -- завдання для роботи з підручником
Анотація: У статті проаналізовано роль підручника в навчальному процесі, охарактеризовано вимоги до нього на різних етапах розвитку освіти, типові прорахунки в його створенні. Акцентовано увагу на ролі навчально-виховних функцій підручника і принципах, що мають бути враховані в його змісті і структурі; зосереджено увагу на ролі текстів; дано визначення сучасного підручника української мови; проаналізовано метод роботи з підручником, який, з одного боку, є важливим джерелом здобування знань і формування навичок, а з іншого, привчає учнів до самоосвіти, до самостійної роботи з книгою; запропоновано завдання для роботи з підручником із метою раціональної послідовності виконання їх.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Хом'як, Іван
    Методика оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 7-12. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань з української мови -- опитування -- самоконтроль -- шкала засвоєння знань
Анотація: У статті проаналізовано функції контролю, перевірки і оцінювання навчальних досягнень школярів, особливості поточного, тематичного й підсумкового контролю, значення самоконтролю. Висвітлено мету ущільненого й фронтального опитування, методику поурочних балів, види письмових контрольних завдань. Умотивовано значення дванадцятибальної шкали засвоєння знань, переваги тематичного оцінювання навчальної праці учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Хом'як, Іван.
    Мовленнєва культура безпечної життєдіяльності / Іван Хом'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 4. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Безпека життєдіяльності--Місце культури мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва культура -- здоров'язбережувальна технологія -- енергетика слова -- лихослів'я
Анотація: Порушено проблему ролі мовленнєвої культури в умовах безпечної життєдіяльності; окреслено особливості здоров’язбережувальної технології навчання української мови; проаналізовано енергетику рідного слова, важливість української ідеології життєтворення; обґрунтовано шкідливість брутальної лексики та її вплив на здоров’я і тривалість життя людини; дано рекомендації, як позбутися згубних висловів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Хом'як, Іван
    Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 2. - С. 8-13. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Українська мова--Предметні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність -- термінознавство -- наукова термінологія
Анотація: У статті порушено проблему нормованості й кодифікації сучасної лінгводидактичної термінології. Проаналізовано орфографічний апарат термінів правописного складника предметної компетентності: охарактеризовано лінгвістичні принципи української орфографії, умотивовано комплексний підхід до вибору методів і прийомів навчання правопису.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Хом'як, Іван.
    Метод проектів як ефективний чинник досягнення лексичної компетенції [Текст] / Іван Хом'як, Наталія Серветник // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 13-16. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення лексики
Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- метод проектів -- лексична компетенція -- дослідницький проект -- творчий проект -- рольовий проект -- інформаційний проект -- монопроект -- міжпредметний проект
Анотація: Порушено проблему формування лексичної компетенції шляхом використання методу проектів; проаналізовано поняття методу проектів, охарактеризовано його роль у реалізації лексичної компетенції; дано визначення лексичної компетенції, умотивовано її рівень у процесі вивчення сучасної української мови в школі.


Дод.точки доступу:
Серветник, Наталія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)