Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>A=Wang, C. -C.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Wang
, C. -C.
Exploring green marketing factors influencing consumers' purchase intentions toward green buildings [Text] / C. -C.
Wang
, M. -C. Chen, C. -L. Shin> // Актуальні проблеми економіки. - 2014. -
№ 3
. - Р. 315-320 : табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики:
Економіка охорони навколишнього середовища--Зелений маркетинг--Чинники "зеленого маркетингу"--"Еко-будинок"
Анотація:
У статті коротко описано сучасну незбалансованість навколишнього середовища та стан справ навколо "глобального потепління", що разом призвело до розуміння людством загрози екологічної кризи. Підвищення екологічної свідомості споживачів змусило підприємства розробляти стратегії з так званого "зеленого маркетингу". Досліджено сприйняття споживачами різноманітних чинників "зеленого маркетингу" у секторі нерухомості. При придбанні "еко-будинку" споживачі приділяють найбільше уваги 3 основним чинникам: 1) гарній природній вентиляції; 2) потужному природному освітленню; 3) дизайну вікон, що передбачає ставні. За допомогою факторного аналізу виділено 4 виміри "зеленого маркетингу": 1) енергозбереження та комфортний простір; 2) потреби "зеленого бізнесу"; 3) озеленення та вологопоглинання; 4)зниження рівня викидів вуглецю та інших забруднювачів в атмосферу.
Дод.точки доступу:
Chen, M.-C.; Shin, C.-L.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)