Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Wang, C. -C.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Wang, C. -C.
    Exploring green marketing factors influencing consumers' purchase intentions toward green buildings [Text] / C. -C. Wang, M. -C. Chen, C. -L. Shin // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 3. - Р. 315-320 : табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка охорони навколишнього середовища--Зелений маркетинг--Чинники "зеленого маркетингу"--"Еко-будинок"
Анотація: У статті коротко описано сучасну незбалансованість навколишнього середовища та стан справ навколо "глобального потепління", що разом призвело до розуміння людством загрози екологічної кризи. Підвищення екологічної свідомості споживачів змусило підприємства розробляти стратегії з так званого "зеленого маркетингу". Досліджено сприйняття споживачами різноманітних чинників "зеленого маркетингу" у секторі нерухомості. При придбанні "еко-будинку" споживачі приділяють найбільше уваги 3 основним чинникам: 1) гарній природній вентиляції; 2) потужному природному освітленню; 3) дизайну вікон, що передбачає ставні. За допомогою факторного аналізу виділено 4 виміри "зеленого маркетингу": 1) енергозбереження та комфортний простір; 2) потреби "зеленого бізнесу"; 3) озеленення та вологопоглинання; 4)зниження рівня викидів вуглецю та інших забруднювачів в атмосферу.


Дод.точки доступу:
Chen, M.-C.; Shin, C.-L.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)