Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=ігрові методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
15
Показані документи
с 1 за 15
>
1.
Масунова, Людмила
.
"Про житье-бытье уральское" [Текст] : по страницам истории любимого города / Л. Масунова> // Библиотека. - 2012. -
№ 3
. - С. 57-60 : фото
УДК
021.1:908
ББК
78.37
Рубрики:
Краєзнавча діяльність бібліотек
Нижній Тагіл
Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
ігрові
методи
--
вніб 1
Анотація:
Игра - вечный спутник жизни, чудесное поле свободного творчества.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Третяк, О.
Методи
ка виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів [Текст] / Ольга Третяк> // Початкова школа. - 2015. -
№ 6
. - С. 10-14.
ББК
74.200.51
Рубрики:
Педагогіка--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
ціннісне ставлення до особистості
--
методи
виховної роботи
--
пізнавально-дослідницькі
методи
--
методи
зворотнього зв'язку
--
наочні
методи
--
ігрові
методи
--
арт-
методи
Анотація:
У статті викладено
методи
ку виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів, яка ґрунтується на суб'єкт-суб'єктній взаємодії всіх учасників виховного процесу, відповідає віковим особливостям учнів, охоплює традиційні й інноваційні форми,
методи
, прийоми та засоби виховання дітей, їх доцільне використання.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Логвинчук, Світлана
Мовленнєва компетенція - засобами гри : ефективний досвід [Текст] / Світлана Логвинчук> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 2
. - С. 11-15
РУБ
CUKK-VDPU
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ігрові
методи
--
мовленнєвий розвиток
--
фонематичний слух
Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Кравченко, Людмила
.
Екоквест - ефективна інноваційна технологія навчання [Текст] / Л. Кравченко> // Біологія (Шкільний світ). - 2016. -
№ 16
. - С. 19-34 : табл. - Бібліогр.: с. 34
Рубрики:
Екоквест--Інновації--Педагогічна технологія--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
ігрові
методи
--
екологічна культура
--
екологічний гуманізм
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Митник, Олександр
Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша [Текст] / Олександр Митник, Світлана Задніпрянець> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 10
. - С. 4-7
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
дисципліна розуму
--
розвиток мислення і мовлення
--
блоки Золтана Дьєнеша
--
ігрові
методи
--
логічне мислення
Анотація:
Статтю присвячено опису використання логічних блоків Золтана Дьєнеша у роботі з дошкільнятами для засвоєннями ними математичних понять і розвитку логічного мислення.
Дод.точки доступу:
Задніпрянець, Світлана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Горошко, Г. Ю.
Віршовані загадки про країни світу [Текст] / Г. Ю. Горошко> // Географія та економіка в рідній школі. - 2016. -
№ 11
. - С. 24-25.
Рубрики:
Географія--
Методи
ка
Кл.слова (ненормовані):
географія
--
методи
ка викладання
--
ігрові
методи
--
загадки
Анотація:
У статті подано авторський цикл віршованих географічних загадок, які можна використати під час закріплення нового матеріалу чи перевірки домашнього завдання під час вивчення економічної та соціальної географії світу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Коченгіна, Маріанна
Забезпечимо дитині право га гру : міжнародний досвід [Текст] / Маріанна Коченгіна> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 4-8
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Гра
Кл.слова (ненормовані):
ігрові
методи
--
якість освіти
--
розвивальне середовище
--
іграшка
--
ігровий посібник
--
інноваційні
методи
Анотація:
"Гра провідна діяльність дитини дошкільного віку. І саме їй належить визначальна роль у розвитку юної особистості, формуванні психічних та соціальних новоутворень дошкільного дитинства. Слушність цього твердженння давно доведено, однак досі у педагогів і батьків залишається чимало запитань. Яке місце має займати гра в житті дитини? Як навчати і розвивати у грі? Які іграшки та
ігрові
посібники потрібні сучасній дитині, аби формуватьи у неї життєво важливі компетенції?" Цим проблемним питанням присвячена стаття. Висвітлено також питання захисту дитячої гри на міжнародному рівні.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
8.
Рібцун, Юлія
Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 12-16
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедія
--
діти з ПМР
--
ігрові
методи
--
корекція мовлення
--
ігрова діяльність
--
розвивальга гра
--
мовленнєва гра
--
заїкання
--
зв'язне мовлення
--
рухлива гра
Анотація:
"Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано
методи
чні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
9.
Кожевнікова, Тетяна
Циркове слоненя [Текст] / Тетяна Кожевнікова, Тетяна Юрчук> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 17
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ігрові
методи
--
розвивальна гра
--
мовленнєва гра
--
ігровий посібник
--
засоби навчання
Анотація:
Представлено та описано посібник у вигляді слоненяти, який використовується у мовленнєвих іграх з дітьми старшої групи.
Дод.точки доступу:
Юрчук, Тетяна
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
10.
Кац, Євгенія
Математика в іграх : для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 18-19
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
підготовка до школи
--
старша група
--
ігрові
методи
--
лічильні палички
--
математичний масаж
--
лічба
Анотація:
Подано добірку простих і веселих ігор математичного спрямування.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
11.
Коробоненко, Тетяна
.
Ігрові
прийоми та практичні завдання до теми "Фразеологія" [Текст] / Тетяна Коробоненко> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 12
. - С. 47-51.
Рубрики:
Українська мова--Вивчення фразеології
Кл.слова (ненормовані):
ігрові
методи
--
пізнавальна активність
--
самостійна робота
--
вибірковий диктант
--
фразеологізми
--
прислів'я
--
приказки
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
12.
Коробоненко, Тетяна
.
Джерела української фразеології. Стилітичні засоби фразеології :
ігрові
прийоми та практичні завдання до теми "Фразеологія" : [урок], 10 клас [Текст] / Тетяна Коробоненко> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 4
. - С. 34-36.
Рубрики:
Українська мова--Урок--10 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок-гра
--
ігрові
методи
--
вивчення фразеології
--
народознавче виховання
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого - поглибити знання учнів з української фразеології і показати зв'язок з народним життям (відображення реалій народного побуту, обрядів і традицій, ремесел, образів УНТ); розкрити функціонально стилістичні можливості фразеологічних одиниць, формувати вміння використовувати фразеологізми в мовленні; виховувати учнів у дусі народної моралі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Коваль, Анжела
Музей як простір для творчості [Текст] / Анжела Коваль, Оксана Глинка> // Дошкільне виховання. - 2019. -
№ 5
. - С. 28-29
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Народознавче виховання
Кл.слова (ненормовані):
музейна педагогіка
--
ігрові
методи
--
співпраця з батьками
--
українознавство
Анотація:
"Новий погляд на ознайомлення дітей з мистецтвом пропонує музейна педагогіка. Забезпечення співпраці закладів дошкільної освіти з краєзнавчими, історичними, меморіальними музеями, картинними галереями відкриває нові можливості для збагачення освітнього процесу, розширення світогляду дітей, активізації їхнього творчого потенціалу, своїм досвідом такої роботи діляться львівські педагоги."
Дод.точки доступу:
Глинка, Оксана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Острань, Руслана
Круги обертаємо, фрукти й овочі вивчаємо. : дидактичні ігри для дітей дошкільних груп [Текст] / Руслана Острань, Ганна Музика> // Дошкільне виховання. - 2020. -
№ 8
. - С. 26-27
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
методи
навчання
--
дидактична гра
--
ігрові
методи
--
круги Луллія
--
дидактичний посібник
Анотація:
"Дошкільний вік - це передусім період бурхливого розвитку мовлення. Тому вкрай важливо в цей час використовувати в роботі з дітьми цікаві та ефективні технології формування мовленнєвих умінь. І допоможе в цьому чудова
методи
ка - гра "Спінер", розроблена на основі кругів Луллія." Пропонується добірка ігор за цією
методи
кою для використання під час вивчення лексичних тем "Овочі", "Фрукти".
Дод.точки доступу:
Музика, Ганна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Кац, Євгенія
Ігрові
практики для майбутніх математиків : завдання та ігри для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац> // Дошкільне виховання. - 2020. -
№ 9
. - С. 12-13
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
підготовка до школи
--
ігри для розвитку уваги
--
ігрові
методи
Анотація:
Які вміння та навички необхідні майбутнім школярам? Чи справді насамперед важливо навчитися добре читати й лічити перед школою? На думку авторки, набагато ціннішими є розвиненість уваги, здатності зосереджуватися, керувати своїм тілом і відчувати його потреби. Ці важливі передумови легкої адаптації до шкільного життя та успішного навчання допомагають сформувати. ігри!
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)