Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=інформованість підприємця<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Окландер, Михайло.
    Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] / Михайло Окландер, Ірина Педько // Економіст. - 2015. - №4. - С. 13-18
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг--Інформаційне забезпечення--Ретроспективний аналіз
Кл.слова (ненормовані):
інформованість підприємця -- економічна теорія -- ефективність


Дод.точки доступу:
Педько, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)