Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Група продовженого дня<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Балютіна, К.
    Технологія планування виховної роботи з молодшими школярами [Текст] / Катерина Балютіна // Початкова школа. - 2012. - № 7. - С. 42-44. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми
   Педагогіка--Група продовженого дня

Кл.слова (ненормовані):
група продовженого дня -- молодші школярі
Анотація: У статті розкрито технологію планування виховної роботи та наведено орієнтовний перспектиний план за допомогою якого демонструється системність і наступність у роботі з молодшими школярами. Стаття адресується вихователям групи продовженого дня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шиліна, Н.
    Організація самопідготовки у групі продовженого дня [Текст] / Наталія Шиліна, Тетяна Гудзь // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 36-40.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Група продовженого дня
Кл.слова (ненормовані):
самопідготовка -- молодші школярі -- ігрова діяльність -- фізкультхвилинки -- динамічні паузи -- дидактичні ігри
Анотація: У статті розглядаються питання структури самопідготовки та її методика у групі продовженого дня.


Дод.точки доступу:
Гудзь, Тетяна
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Білоконна, Н.
    Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня [Текст] / Ніна Білоконна // Початкова школа. - 2017. - № 2. - С. 43-46. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Педагогіка--Група продовженого дня
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна складова навчально-виховного процесу -- група продовженого дня
Анотація: Мета статті - обгрунтувати важливість емоційного компонента у створенні педагогічно керованого освітнього середовища для молодших школярів в умовах групи продовженого дня.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)