Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Сервісне підприємство<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Моргулець, О. Б.
Бізнес у сфері побутового обслуговування як вид господарювання в сучасних умовах економіки України [Текст] / О. Б. Моргулець, О. В. Гончаренко> // Проблеми науки. - 2012. -
№ 10
. - С. 35-40. - Библиогр.: с. 40 (4 назв.)
ББК
65
Рубрики:
Сфера послуг
Сервісне
підприємство
Якість обслуговування
Анотація:
У статті розкрито сутність побутового обслуговування як виду бізнес-діяльності суб'єктів господарювання, пов'язаного з наданням послуг, спрямованих на задоволення побутових потреб населення. Відображено результати анкетування, за якими виявлено причини відмови населення від придбання побутових послуг та основні чинники, якими керуються споживачі у виборі сервісного підприємства.
Дод.точки доступу:
Гончаренко, О. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Маркетингова політика управління
продажем туристичних послуг [Текст] / Л. Попова [та ін.]> // Маркетинг в Українi. - 2013. -
№ 2
. - С. 23-32. - Библиогр.: с. 32 (10 назв.)
ББК
65.43
Рубрики:
Сфера послуг--Туризм
Сервісне
підприємство
Туристична послуга--Управління якістю
Анотація:
У статті авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб'єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
Дод.точки доступу:
Попова, Людмила; Прядко, Ольга; Мітяєва, Мілана; Данніков, Олег
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)