Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Щербак, Я. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Щербак
, Я. В.
(доктор технічних наук; професор).
Аналіз застосування рекуперативного гальмування на залізницях України [Текст] / Я. В.
Щербак
, В. П. Нерубацький> // Залізничний транспорт України. - 2011. -
№ 2
. - С. 30-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Рекуперативне гальмування
Залізничний транспорт
Гальма рухомого складу
Електровози постійного струму
Анотація:
Одним з найважливіших показників якості поїзної роботи на залізницях є витрата палива і енергії на тягу поїздів. Важливим резервом зниження витрати енергії на тягу поїздів є рекуперативне гальмування. Сьогодні воно широко застосовується на електрифікованих залізницях для регулювання швидкості руху поїздів від максимальної практично до нульової. проте його використанню часто перешкоджають різного роду обмеження і проблеми, що виникають як при, так і в наслідок його застосування.
Дод.точки доступу:
Нерубацький, В. П. (аспірант; УкрДАЗТ)
Знайти схожі
>
2.
Щербак
, Я. В.
Вибір раціональних режимів ведення поїздів з метою зниження витрат електроенергії на тягу [Текст] / Я. В.
Щербак
, В. П. Нерубацький> // Залізничний транспорт України. - 2011. -
№ 5
. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19 (19 назв.)
ББК
39.2
Рубрики:
Траєкторії руху поїздів
Витрати електроенергії
Тяга поїздів
Собівартість перевезень
Кл.слова (ненормовані):
моделювання керуванням
--
економія енерговитрат
Анотація:
Сформульовано загальне оптимізаційне завдання і обгрунтована необхідність розробки ефективного методу розрахунку енергооптимальних траєкторій руху поїзда, його чисельної реалізації у вигляді програмного комплексу і методики практичного використання. Алгоритм моделювання керування рухом поїзда, що розглядається в роботі, передбачає виконання графікового часу ходу між окремими пунктами і при цьому забезпечує мінімум витрати енергії на тягу поїзда.
Дод.точки доступу:
Нерубацький, В. П.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)