Чайкін, О. В.
    Особливості аналізу сприйняття споживачами екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції [Текст] / О. В. Чайкін // Економіка АПК. - 2015. - № 10. - С. 83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.422-36
Рубрики: Продукція--Екологічно чиста--Вітчизняний ринок
   Екологічна сертифікація

   Споживачі--Маркетинг

   Суспільний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
Соціологічне опитування -- Ідеальна точка -- Потреби екологічні
Анотація: Розглянуто методологічні особливості аналізу відношення споживачів до екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції. За допомогою соціалогічного опитування одержано інформацію щодо попиту на сертифіковану продукцію, визначено значимість для споживачів присутності екологічного атрибута у сільськогосподарській продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)