Субіна, Оксана. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх полсуг [Текст] / О. Субіна> // Вища школа. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Управління ВНЗ Кл.слова (ненормовані): постіндустріальне суспільство -- ринок праці -- Болонська співдружність -- якість освітніх послуг -- імідж -- світовий досвід Анотація: В статті окресленні основні чинники, що визначають конкурентоспроможність вищого навчального закладу, та показано важливість його іміджу (внутрішніх і зовнішніх складових) та репутації для позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |