Субіна, Оксана.
    Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх полсуг [Текст] / О. Субіна // Вища школа. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Управління ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
постіндустріальне суспільство -- ринок праці -- Болонська співдружність -- якість освітніх послуг -- імідж -- світовий досвід
Анотація: В статті окресленні основні чинники, що визначають конкурентоспроможність вищого навчального закладу, та показано важливість його іміджу (внутрішніх і зовнішніх складових) та репутації для позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)