Вересока, В. А.
    ЗНО: як підготуватися до написання творчого завдання [Text] / В. А. Вересока // Англійська мова та література. - 2009. - N 35. - P5-10
Кл.слова (ненормовані):
завдання -- письмові вміння

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)



74
Ф 11


    Фідря, О.
    Пространства компетенція та картографічні вміння й навички у курсах шкільної історії. Стоття третя [Текст] / О. Фідря, Н. Фідря // Історія в школах України : науково-методичний журнал. - 2008. - N 11/12. - С. 26-32.
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ


Дод.точки доступу:
Фідря, Н.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Жидкова, Н.
    Формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти на уроках правознавства / Н. Жидкова // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 14-22. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Викладання правознавства в школі
Кл.слова (ненормовані):
ВМІННЯ -- нормативно-правовий акт -- аналіз нормативно-правового акта -- прийоми навчальної діяльності -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ
Анотація: У статті розкрито поняття "вміння", проаналізовано зміст та умови методики формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти, спрямованої на розвиток самостійної пізнавальної діяльності учнів, розкрито особливості роботи з нормативно-правовими актами на уроках правознавства, визначено рівні вмінь роботи з правовими документами, на практичних прикладах проілюстровано поетапне формування вмінь.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Василенко, М.
    Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови [Текст] / Марина Василенко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні уміння -- професійно-комунікативні вміння -- компоненти професійно-комунікативних умінь
Анотація: У статті розглянуто проблему формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів, виявлено їхню специфіку і визначальну роль при підготовці вчителів-словесників, запропоновано визначення і структуру професійно-комунікативних умінь філологів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Василенко, М.
    Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" [Текст] / Марина Василенко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- комунікативнозначущі жанри -- комунікативна діяльність учителя -- професійно-комунікативні вміння
Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Висвітлюються головні принципи і завдання курсу, що реалізуються в процесі навчання. Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань з основних питань комунікації і формують професійно-комунікативні вміння протягом усого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дацків, О. П.
    Система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації [Текст] / О. П. Дацків ; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 22-28 : табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 28 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Система вправ для навчання говоріння--Засоби драматизації--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
система вправ -- вміння говоріння -- засоби драматизації
Анотація: У статті розглядається система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Визначено дидактичні й методичні принципи побудови вищезгаданої системи вправ, етапи формування вмінь говоріння, підсистеми і групи вправ


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Шелехова, Г.
    Про роль загальнонавчальних умінь у мовлєннєвому розвитку учнів у науковому доробку Л. В Скуратівського [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 53-56. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Українська мова--Вчений -методист
Кл.слова (ненормовані):
загальнонавчальні -- організаційно-контрольні -- творчі вміння -- стратегії інтелектуального розвитку
Анотація: У статті висвітлюються погляди відомого українського вченого-методиста Леоніда Скуратівського про стратегію інтелектуального розвитку, зокрема про роль загальнонавчальних умінь у мовленнєвому розвитку школярів; наголошується на вагомому внеску дослідника в розвиток методики навчання української мови.


Дод.точки доступу:
Скуратівський, Леонід Віталійович (український лінгводидакт, публіцист) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Інтелектуальні засади мовленнєвого розвитку учнів основної школи на уроках української мови : з наукового доробку Л. В. Скуратівського [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 22-26. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
навчання мовам -- самопізнання -- вміння і навички -- процес пізнання
Анотація: Автор статті висвітлює, дуже важливе стратегічне завдання учителя у формуванні вмінь і навичок стеження за культурою власного мовлення, передусім такими його характеристиками, як логічність, багатство, виразність, доречність, оригінальність, що базуються на розвинених уміннях і навичках мисленнєвої діяльності, а також за умови досягнення належного рівня самостійності учня, визначення ним власної пізнавальної траєкторії.





    Карлинский, А. Е.
    Работа со словарем в средней школе [Текст] / А. Е. Карлинский // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 4. - С. 60-68. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
підготовчий період роботи зі словником -- вміння знайти початкову форму слова -- інфінітив

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Іванко, Н.
    Формуємо вміння докладно відтворювати зміст прочитаного : урок мовленнєвого розвитку [Текст] / Наталія Іванко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 30-33.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
матрос Петро Кішка -- історія українського народу -- евристична бесіда -- мультимедійний комплекс -- робота в групах -- аналіз структури тексту -- план
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Докладний переказ тексту розповідного характеру з творчим завданням" (на матеріалі тексту "Матрос Кішка - герой оборони Севастополя"). Мета заняття - за допомогою новітніх навчальних технологій удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння учнів, вчити сприймати текст цілісно, виховувати інтерес до історії українського народу та пошану до її героїв.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Уманська, Т.
    Словотворення власних висловлювань. Діалог відповідно до запропонованої ситуації [Текст] / Тамара Уманська // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 41/42 (листопад). - С. 38-40
Рубрики: Українська мова--Урок--Розвиток зв'язного мовлення--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
розділові знаки при діалозі -- розвиток вміння аналізувати -- дискусія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Береза, І.
    Дарунок Долі і вміння ним скористатися як основна думка казки Івана Липи "Близнята" : 5 клас / І. Береза // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 7/8. - С. 34-35 : ілюстр.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Літературні казки--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19-20 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: План-конспект уроку


Дод.точки доступу:
Липа, Юрій Іванович (український письменник, лікар, учасник УПА ; 1900-1944) \про твір\
Є примірники у відділах:
ВДГН (12.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Головко, В. А.
    Типичные ошибки студентов на вузовских олимпиадах по английскому языку [Текст] / В.А. Головко ; В.Н. Шашкова // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - № 2. - С. 71-77. - Текст рос., англ. . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
олімпіада -- вміння -- тести
Анотація: Розгляядається досвід проведення олімпіад з англійської мови в Орловському державному університеті з метою виявлення найбільш важких з позиції студента завдань, а також аналізуються причини виникнення типових труднощів та пропонуються рекомендації викладачам для вдосконалення виступів учасників у заходах подібного роду


Дод.точки доступу:
Шашкова, В.Н.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Голуб, Н.
    Система вправ з риторики [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 83.7
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
метод вправ -- риторичні вміння і навички -- типологія вправ -- підготовчі вправи -- тренувальні вправи -- творчі вправи -- аналітичні вправи
Анотація: Статтю присвячено обгрунтуванню типології вправ з риторики для роботи на уроках і в процесі самостійного вивчення, представлено зразки кожного виду вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лесик, Л.
    Навчаємо слухати, говорити, читати [Текст] / Л. Лесик // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 46 (грудень). - С. 17-18. - Бібліогр.: с. 18
ББК 74.202.4 + 74.268.1(УКР)
Рубрики: Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
вміння слухати -- усвідомлення змісту -- висловлювання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Уайзер, Г. М.
    Обучение устной речи и проблема учебника иностранного языка [Текст] / Г.М. Уайзер // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 8. - С. 112-118. - Текст рос., англ.
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
вміння та навички -- усне мовлення -- мовний матеріал

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Матковська, Т.
    Шлях до великого вміння очима методиста [Текст] / Т. Матковська // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 32 (листопад). - С. 12-13
Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
шкільний урок -- завдання вчителя -- профілна освітва


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Варзацька, Л.
    Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) [Текст] / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 17-22. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Особистісно-зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктний досвід -- розвиток оргдіяльнісних умінь у взаємозв'язку з когнітивними і креативними -- метод проектів -- комплексні вправи -- інтерактивні методи і форми -- рефлексія
Анотація: Статтю присвячено з'ясуванню сутності опорних умінь як визначального засобу структурування навчального матеріалу з української мови й мовлення в старших класах і висвітленню питання актуалізації опрних умінь щодо кожного з типів уроків у структурі навчально-виховного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Васьківська, Г.
    Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери [Текст] / Галина Васьківська, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 14-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.4
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
учні старшої школи -- риторика -- риторичні вміння -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- особистість -- саморозвиток
Анотація: У статті окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. З огляду на аналіз структури риторичної діяльності, теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.


Дод.точки доступу:
Косянчук, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Вашуленко, О.
    Навчання семикласників основних геометричних побудов з використанням електронної наочності [Текст] / Ольга Вашуленко // Математика в школі. - 2012. - № 1. - С. 14-19 : рис. - Бібліогр.: с. 19
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання --Геометрія
Кл.слова (ненормовані):
основна школа -- основні та елементарні геометричні побудови -- конструктивні вміння -- просторова уява

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)