Окунєва, Ольга.
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Рубрики: Внутрішній маркетинг
   Сегментація працівників

   Працівник--Ставлення до роботи

Кл.слова (ненормовані):
Внутрішній клієнт
Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кучеренко, Александр.
    Исследование социального климата. Повышение уровня лояльности сотрудников [Текст] / А. Кучеренко, Е. Бондаренко // Менеджер по персоналу. - 2017. - № 5. - С. 28-34 : рис., табл.
Рубрики: Персонал --Управління
Кл.слова (ненормовані):
персональний маркетинг -- внутрішній клієнт -- доходи компанії -- зовнішні фактори -- бізнес-мета -- сегменти


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Евгений

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)