Окунєва, Ольга. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.) Рубрики: Внутрішній маркетинг Сегментація працівників Працівник--Ставлення до роботи Кл.слова (ненормовані): Внутрішній клієнт Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кучеренко, Александр. Исследование социального климата. Повышение уровня лояльности сотрудников [Текст] / А. Кучеренко, Е. Бондаренко> // Менеджер по персоналу. - 2017. - № 5. - С. 28-34 : рис., табл. Рубрики: Персонал --Управління Кл.слова (ненормовані): персональний маркетинг -- внутрішній клієнт -- доходи компанії -- зовнішні фактори -- бізнес-мета -- сегменти Дод.точки доступу: Бондаренко, Евгений Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |