Бахтєєва, Т. Охорона здоров`я України: гра без правил [Текст] / Т. Бахтєєва> // Дзеркало тижня. - 2009. - № 17. - С. 11 Рубрики: Охорона здоров'я--Україна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Діяк, І. Велика гра на газовій трубі [Текст] : зовнішні та внутрішні причини газової кризи в Україні / І. Діяк> // Україна молода. - 2009. - № 11 . - С. 4-5 Рубрики: Газопостачання--Україна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кареліна, Т. Інтелектуальна гра з правознавства "Що? Де? Коли?" [Текст] / Т. Кареліна> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2009. - № 1. - С. 68-69 Рубрики: Правознавство--Вивчення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кареліна, Т. Інтелектуальна гра з правознавства "Найрозумнійший" [Текст] / Т. Кареліна> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 45-47 Рубрики: Правознавство--Вивчення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кучерук, О. Гра як засіб розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення української мови [Текст] / О. Кучерук, Т. Сушкевич> // Дивослово. - 2009. - № 2. - С. 28-31 Рубрики: Українська мова--Методи навчання Дод.точки доступу: Сушкевич, Т. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Скалига, А. Г. Літературно-мовна гра для учнів та батьків "Марафон" [Текст] : цікаве дозвілля / А. Г. Скалига> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 8. - С. 32-33 Рубрики: Розвивальні дитячі ігри Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хатько, М. Інтелектуально-розважальна гра "Калейдоскоп" [Текст] : нестандартний урок з української мови в 5-7 класах / М. Хатько> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2009. - № 1. - С. 57-59 Рубрики: Українська мова--Методика викладання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Брикун, О. В. Гра в процесі розвитку навичок усного мовлення в молодшій школі [Text] / О. В. Брикун> // Англійська мова та література. - 2009. - N 31. - P31-32 Кл.слова (ненормовані): Гра -- Усне мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
67 К 26 Карпюк, Г. "А може пронесе?" Гра в рулетку любителів "стехійної гастрономії" [Текст] / Г. Карпюк> // Юридичний вiсник України. - 2009. - N 36. - С. 10. . - ISSN 1992-9277 Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- споживачі -- право Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
83 В 31 Верещага, Н. І. Інтелектуальна гра "Кращий знавець рідної мови" [Текст] / Н. І. Верещага> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2010. - N 19/21. - С. 79-87. Кл.слова (ненормовані): урок -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 Z99 Єрмолов, В. Навчально-розвивальна гра "Олімпійська висота" [Текст] / В. Єрмолов> // Фізичне виховання в школi. - 2008. - N 4/5. - С. 60-63. Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 П 24 Педченко, В. Література 70-90-х років ХІХ століття. Підсумковий урок-гра в 10-му класі [Текст] / В. Педченко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2008. - N 47-48. - С. 29-30. Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
83 Ж 68 Жигун, С. Стратегії спілкування з читачем як гра у прозовому тексті [Текст] / С. Жигун> // Слово і час. - 2008. - N 11. - С. 56-62. . - ISSN 0236-1477 Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Виходцева, О. Ділова гра в усуненні агресивних поведінкових реакцій [Текст] / О. Виходцева> // Психолог (Шкільний світ). - 2010. - № 44. - С. 26 - 29 Рубрики: Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): психологія -- агресія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
86 Б 24 Барановська, О. Філософський FOOT - QUEST: гра як методика викладання [Текст] / О. Барановська, Н. Бородіна, Ю. Томашевська> // Філософська думка. - 2010. - N 5. - С. 103-109. Рубрики: Філософська освіта Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ІБВ Дод.точки доступу: Бородіна, Н.; Томашевська, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
65 Б 93 Бутусов, Ю. Електронна соціальна карточна гра. Посібник із розпилення мільярдів [Текст] / Ю. Бутусов> // Дзеркало тижня : Міжнародний громадсько-політичний тижневик. - 2010. - N 43. - С. 1,4. Рубрики: Електронні документи Пластикові картки Інформатизація Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пінчук, Олександр. Біологічна гра-змагання, 7 клас [Текст] / О. Пінчук> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 1. - С. 26-27 Рубрики: Розробка уроку--Біологія Анотація: В статті подана біологічна гра-змагання, для учнів 7 класу. Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми "Покритонасінні рослини"; формувати вміння застосовувати здобуті знання; розвивати інтерес до біології. Є примірники у відділах: ВДЕТПСГН - Б.ц. (вільний) |
Золотоверха, О. Сучасні форми роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів [Текст] / Олена Золотоверха, Зінаїда Вайнштейн> // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 43-44. Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Методична робота Кл.слова (ненормовані): форми методичної роботи -- ділова гра Анотація: Розглядаються інноваційні форми роботи методичних об'єднань вчителів початкових класів. Представлено одне із нетрадиційних засідань у формі ділової гри "Найрозумніший". Дод.точки доступу: Вайнштейн, Зінаїда Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартинець, Л. А. Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу / Л.А. Мартинець> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-21. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 41-55. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 42-54. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 36-55 ; Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 41-55. - Зміст: Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10. Дебати "Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11. Дебати "Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія Профільне навчання--Програма Кл.слова (ненормовані): проектна діяльність -- проект -- метод проектів -- проектування -- управління проектами -- проектна діяльність -- специфіка проектної діяльності -- типологічні ознаки проектів -- історія виникнення проектної діяльності -- типи проектів -- дискусія -- навчальна дискусія -- проектна команда -- група -- колектив -- команда -- лідер -- менеджер -- менеджмент -- менеджмент кадровий -- етапи реалізації проектної діяльності -- лідер -- лідерство -- стилі керівництва -- види лідерства Анотація: Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 3. - С. 36-43. - Бібліогр. : 9 назв. Рубрики: Гра--Розвиток мислення--Дошкільний та шкільний вік Розвиток мислення--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): Наочно-дійове -- Наочно-образне -- Мислення -- тренінг -- ігровий Анотація: Запропонована й описана процедура розвитку наочно - дійового і наочно - образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3 - 6 років) та шкільного (7 - 14 років) віку. Вона здійснюється під час виконання дитиною ігрових завдань з викладання (складання) цілісних фігур і зображень з окремих їхніх фрагментів. Надано різні варіації завдань за складністю та умовами їхнього виконання. Призначена як для звичайних дітей, які нормально розвиваються, так і для школярів, що зазнають труднощів у засвоєнні матеріалу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |