Койдан, Н. С.
    Прийняття маркетингових рішень підприємствами АПК [Текст] / Н. С. Койдан // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 116-119. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Агропромисловий комплекс--Підприємницька діяльність--Україна
   Економіка підприємства--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
Маркетингова інформація -- Управлінські рішення -- Збут продукції
Анотація: Розглянуто проблеми прийняття маркетингових рішень на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише при умові якісного економіко-математичного обгрунтування управлінських рішень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Слонєвська, Н. І.
    Особливості оцінки працівників на підприємствах будіндустрії [Текст] / Н. І. Слонєвська // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 7. - С. 13-17 : табл. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 65.31
Рубрики: Економіка підприємства--Будівельна промисловіть--Оцінювання працівників
Кл.слова (ненормовані):
оплата праці -- трудовий вклад -- збут продукції -- бонуси
Анотація: Розглядаються сучасні фактори, які впливають на оцінювання працівників підприємств будіндустрії. Проведене дослідження виявило багато острих та невирішених щодо оцінки працівників. Пропонується система заходів, яка передбачає комплексний підхід до побудови та супроводження системи оцінювання на підприємстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Гуменюк, М. М.
    Вплив державної політики регулювання аграрного ринку на ефективність сільськогосподарських підприємств [Текст] / М. М. Гуменюк // Економіка АПК. - 2012. - № 6. - С. 138-144 : табл. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 65.049
Рубрики: Аграрні підприємства України--Ефективність
   Аграрний сектор--Державна політика--Україна

   Регіональна економіка--Івано-Франківська область (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
Зернові культури -- Державне цінове регулювання -- Збут продукції
Анотація: Обгрунтовано необхідність державної політики цінового регулювання продукції сільського господарства, визначено механізм її здійснення в Україні, а також проблеми й перспективи розвитку економічних відносин держави і сільськогосподарських товаровиробників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Рясних, Євгенія.
    Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства [Текст] / Євгенія Рясних, Олена Савченко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 35-44 : табл. - Бібліогр.: с. 44
УДК
Рубрики: Маркетингові дослідження--Асортимент продукції
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий аналіз -- номенклатура -- збут продукції -- прибуток
Анотація: У статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кобернюк, С. О.
    Розвиток аграрного маркетингу в Україні [Текст] / С. О. Кобернюк // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 45-48 : рис. - Бібліогр.: с. 48
УДК
Рубрики: Аграрний маркетинг--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор -- збут продукції -- управління персоналом
Анотація: У статті описано сучасний стан розвитку агромаркетингу в Україні. Вивчено стан маркетингу в Україні при адміністративно-регульованій та при ринковій економіках. Досліджено нормативно-правову базу, яка регламентує маркетингову діяльність в аграрному секторі країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)