Паращенко, Людмила.
    Індикатори розвитку загальної середньої освіти: підходи і моделі [Текст] / Л. Паращенко // Освіта і управління. - 2011. - № 1. - С. 52-58. - Библиогр.: с. 57 (10 назв.)
Рубрики: Державне управління освітою--Актуальні напрямки
   Загальна середня освіта--Національна система моніторінга

   Освітня політика Росії--Стратегічні документи

   Освітня політика ЄС

Кл.слова (ненормовані):
Індикатори -- Показники -- Критерії розвитку освіти
Анотація: Досліджено підходи й досвід створення моделей оцінювання розвитку системи освіти в Росії та країнах ЄС. Проаналізовано критерії, індикатори та показники розвитку освіти. Визначено напрямки проектування і побудови національної моделі оцінювання розвитку освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Паращенко, Людмила.
    Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою [Текст] / Людмила Паращенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 4. - С. 71-76. - Бібліогр.: с. 76. - Зміст: Аналіз останніх досліджень та виділення невирішених раніше частин проблеми
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління освітою--Теорія--Практика
   Наукові дослідження--Україна

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- державне управління -- критерії розвитку освіти -- навчальний заклад -- курикулум
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку системи загальної середньої освіти (ЗСО), досліджено розробленість категорії "розвиток освіти", "розвиток загальної середньої освіти", критеріїв розвитку ЗСО. Запропоновано визначення поняття "розвиток системи загальної середньої освіти".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)