Мозгова, П. Специфіка роботи вчителя з учнями, які мають заїкання [Текст] : консультація логопеда / П. Мозгова> // Початкова школа. - 2009. - № 1. - С. 54 Рубрики: Мовленнєві розлади Логопедія Кл.слова (ненормовані): Педагогіка. Педагогічні науки Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Фетісова, С. Кульки-ігрушки : дидактичні мовленнєві ігри-вправи [Текст] / Світлана Фетісова> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 24-26. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): посібник -- дидактичні ігри -- розвиток мовлення -- кульки -- звуковий аналіз слова -- слухова пам'ять Анотація: Про доступний, оригінальний, безпечний, багатофункціональний посібник, який створила Світлана Фетісова, вчитель-логопед ДНЗ № 176 м. Києва. Розроблені автором дидактичні ігри-вправи з гумовими кульками стануть у пригоді в роботі з дітьми різних вікових груп. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сміліченко, Я. Перспективність і наступність у виробленні аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання [Текст] / Яніна Сміліченко> // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Риторика--Методика початкового навчання Українська мова--Методика викладання в школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- слухання тексту -- сприймання інформації -- мовленнєві можливості -- риторика Анотація: У статті розглянуто поняття аудіювання, перспективність і наступність у навчанні аудіювання, проаналізовано можливості учнів шкіл з російською мовою навчання сприймати текст українською мовою і відтворювати його зміст, роль аудіювання у підготовці школярів до вивчення курсу "Риторика". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Карп`юк, О. Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК "English 11", рівень стандарту [Текст] / Оксана Карп`юк> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 4. - С. 42-65. - Текст укр, англ. Рубрики: Англійська мова--Навчальні плани і програми--Середня загальноосвітня школа Кл.слова (ненормовані): розділ -- тематика -- мовленнєві функції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Суркова, Т. Розвиваючи мовленнєві компетентності [Текст] : З досвіду викладання другої іноземної мови / Т. Суркова> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 1. - С. 54-56 : ілюстр. - Текст укр., нім. Рубрики: Німецька мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): освітня мета -- хід уроку -- підсумок уроку Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Колесников , А. А. Функциональная роль обратной связи в структуре речевой деяельности [Текст] / А.А. Колесников> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 1. - С. 20-27. - Текст рос., нім. - Библиогр.: с. 27 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): коммунікація -- структура мовленнєвої діяльності -- мовленнєві механізми Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Соколова, Е. Е. Фреймовий подход к обучению иностранному языку [Текст] / Е.Е. Соколова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 1. - С. 28-32. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 31 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): фрейм -- фреймові технології -- мовленнєві ситуації Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Ладоня, К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови [Текст] / Катерина Ладоня> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Українська мова--Культура мови--Методика Кл.слова (ненормовані): культура спілкування -- мовленнєві ситуації -- вправи і завдання з культури спілкування -- стилістичні засоби фонетики Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі розвитку культури спілкування учнів, зокрема подано орієнтовні вправи і завдання, які сприятимуть розвиткові навичок культури мовлення та мовленнєвої поведінки у різних життєвих ситуаціях в десятикласників на уроках української мови (академічний рівень). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Іщенко, О. Темп мовлення особи як індикатор її розвитку [Текст] / Олександр Іщенко> // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 56 Рубрики: Мовознавство--Загальне--Мова і мовлення Українська мова--Фонетика Кл.слова (ненормовані): темп мовлення -- темп висловлювання -- повільний темп мовлення -- помірний темп мовлення -- швидкий темп мовлення -- мовленнєві навички Анотація: У статті йдеться про вимірювання темпу мовлення та про фактори від яких він залежить. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рахманов, И. В. Методические требования к учебникам иностранных языков для средней школы [Текст] / И.В. Рахманов> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 8. - С. 10-17 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Підручники і навчальні посібники--Іноземні мови--Загальносвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст підручника -- вправи -- мовні та мовленнєві вправи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Ладоня, К. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови (дистанційне спілкування) [Текст] / Катерина Ладоня> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 9-14. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Культура мови Кл.слова (ненормовані): культура спілкування -- мовленнєві ситуації -- дистанційне спілкування -- вправи і завдання з культури спілкування Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі розвитку культури дистанційного спілкування учнів (за допомогою електронних засобів зв'язку). У статті подано орієнтовні вправи й завдання, які сприятимуть розвиткові навичок культури спілкування і мовленнєвої поведінки в ситуаціях телефонного та інтернет-спілкування десятикласників. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вашуленко, О. Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра [Текст] / Оксана Вашуленко> // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- складові читацької компетентності -- мовленнєва складова -- мовленнєві уміння і навички -- види мовленнєвої діяльності -- слухання (аудіювання) -- говоріння -- читання Анотація: У статті розглядається проблема формування мовленнєвої складової читацької компетентності молодшого школяра, розглядаються види мовленнєвої діяльності на уроках літературного читання, окреслюються напрями цієї роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гандзюк, С. Зима розважальна. Рухлива й навчальна : логоритмічне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Світлана Гандзюк> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 1. - С. 28-29 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення Педагогіка--Дошкільне виховання--Фізичне Кл.слова (ненормовані): увага -- мовленнєві вправи -- логоритміка -- рухові вправи -- ритм Анотація: Подано зразок веселого тематичного логаритмічного заняття, мета якого - розвивати артикуляційний апарат, мовне дихання, міміку, слухову увагу, координацію рухів, орієнтацію в просторі; вправляти дітей у складанні речень, діалогічному мовленні; формувати правильну поставу, регулювати м'язовий тонус та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Топіха, В. Хто поважає й любить рідну мову, вживає всі її слова безпомилково [Текст] / Віра Топіха, Надія Шкуратяна, Наталія Шлапак> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 18-24. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Культура мовлення Кл.слова (ненормовані): слово як мовна одиниця -- рівні правильності слів -- лексичне значення -- семантика -- нормативне вживання слів -- нові значення слів -- пароніми -- русизми -- мовленнєві помилки Анотація: У статті висвітлено проблему безпомилкового, нормативного вживання слів у мовленні, розкрито основні аспекти правильного використання слів (на фонологічному, фонетичному, морфологічному й лексичному рівнях). Приділено увагу також боротьбі з русизмами як різновидом порушень мовленнєвих норм української мови. Дод.точки доступу: Шкуратяна, Н.; Шлапак, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Никоненко, М. Мовленнєві компетентності учнів / М. Никоненко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 44-47 Рубрики: Початкова освіта--Компетентнісне навчання Початкова освіта--Рідна (українська) мова Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- мовленнєва діяльність -- вимоги до мовленння -- мовленнєві уміння -- мова Анотація: Методичні поради щодо розвитку мовлення учнів 1-х класів. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Ладоня, Катерина Розвиток діалогічного мовлення в учнів 5-х класів на уроках української мови [Текст] / Катерина Ладоня> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 17-20 Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): діалогічне мовлення -- мовленнєві ситуації -- вправи і завдання -- розвиток діалогічного мовлення Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку діалогічного мовлення учнів 5-х класів. У статті подано орієнтовні вправи й завдання, які сприятимуть розвиткові навичок діалогічного мовлення та адекватної мовленнєвої поведінки в різних життєвих ситуаціях п'ятикласників. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Латишева, Наталія. Педагогічні умови організації навчального процесу з іноземної мови в Національній академії СБ України [Текст] / Н. Латишева, Г. Алексюк> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 55-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Юридична Кл.слова (ненормовані): навчальна програма -- професійна домінанта -- інтеграція контенту мови -- критичне мислення -- мовленнєві навички Анотація: Розглядається проблема змісту та організації навчання з іноземної мови на другому рівні - на ступінь магістра - з урахуванням сучасних наукових досліджень та багаторічного досвіду викладання на основі інтегрованих контенту та мови. Дод.точки доступу: Алексюк, Галина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Навчальні програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл [Текст]> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2012. - № 5. - С. 2-18 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Навчальні плани і програми Кл.слова (ненормовані): мовленнєві функції -- лінгвістичні компетенції -- сфера спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Константинова, Є. Конкурс на кращого знавця англійської мови [Текст] / Єлена Константинова> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 38-40 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мовленнєві навички -- лексичні та граматичні навички -- пізнавальні процеси Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Богуш, Алла Оптимізація мовленнєвої роботи з дітьми в розвивальному середовищі дошкільного навчального закладу : реалізація завдань освітньої лінії "Мовлення дитини" [Текст] / Алла Богуш, Наталя Гавриш> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 10. - С. 8-14. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розвток мови Кл.слова (ненормовані): мовленнєві заняття -- моленнєва діяльність -- полілог -- спілкування "очі в очі" Анотація: В статті йдеться про реалізацію завдань освітньої лінії "Мовлення дитини у новій редакції Базового компонента", подано класифікацію мовленнєвих занять та поради щодо їх проведення, наголошується на ефективності поєднання традиційних та інноваційних методів розвитку мовлення дошкільників. Дод.точки доступу: Гавриш, Наталя Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |