Як видавництво "Літера ЛТД" реалізує формулу НУШ [Текст] // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 6-7.
Рубрики: Педагогіка--Підручники та навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники -- інноваційні навчальні видання -- навчальний комплект -- математика -- навчання грамоти -- пілотні школи -- Нова українська школа -- диференційовані завдання -- початкова школа
Анотація: Представлено навчальний комплект, яким видавництво "Літера ЛТД" забезпечило пілотні школи, складається з посібників "Математика. 1 клас. Частина друга" (С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар) та "Навчання грамоти. Я досліджую світ. 1 клас. Частина друга" (О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко), що мають грифи МОНУ.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Матат, Дарина.
    В Україні триває "STEM-весна" [Текст] / Дарина Матат // Освіта України. - 2018. - 30 квіт. (№ 17). - С. 7 : фот. - Зміст: ".від учителя до диригента НУШ"
Рубрики: STEM-освіта--Досвід роботи--Україна
Кл.слова (ненормовані):
STEM-фахівці -- природничі науки -- технології -- технічна творчість -- математика
Анотація: Фестиваль проводиться втретє, став платформою для спілкування, пошуку й підтримки перспективних наукових ідей щодо розвитку STEM-освіти. Фестивалі. презентації. конкурси й хакатони довели, що STEM - не просто акронім чотирьох дисциплін. Це новітні підходи до організації навчального процесу.






    Нерубайський, Володимир.
    Школа свідомого українця. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом в умовах розбудови НУШ [Текст] / Володимир Нерубайський // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Принципо управлінської діяльності ; Модель інноваційного розвитку Тальнівської НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 - гімназія" "Школа свідомого українця"
Рубрики: Нова українська школа--Управління--Досвід--Тальне, місто (Черкаська область)
   Освітні реформи--Україна

Кл.слова (ненормовані):
моделі організації освітнього процесу -- акмеологічний підхід -- стратегічні зміни в навчальному закладі -- місія сучасної школи -- формування учнівського акмеосередовища -- модель інноваційної школи
Анотація: Освітні реформи стимулюють педагогічні колективи на чолі з директорами закладів загальної середньої освіти також змінюватися й розвиватися. Автор матеріалу впевнений, що сучасний навчальний заклад повинен бути зорієнтований на інноваційний розвиток, у якому активними є всі учасники освітнього процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кулик, Наталія.
    До НУШ - готові [Текст] / Наталія Кулик // Освіта України. - 2018. - 25 черв. (№ 25). - С. 10
Рубрики: Освіта--Реформування--Україна
Анотація: НУШ - нова українська школа. Це означає, що першокласників навчатимуть за новими правилами, які в 2017-2018 навчальному році - під час запровадження у кількох десятках експериментальних шкіл - довели свою ефективність.






    Загубинога, Оксана.
    Наскрізні змістові лінії в НУШ. Їхня роль у формуванні життєвих компетентностей під час вивчення природознавства [Текст] / Оксана Загубинога // Біологія (Шкільний світ). - 2018. - № 13. - С. 21-26 : рис. - Бібліогр.: с. 26
Рубрики: Природознавство--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
проектні технології -- ігрові вправи -- інтелектуальні здібності
Анотація: У статті порушено питання необхідності використання на уроках природознавства елементів ефективних технологій навчання життєвим навичкам, зокрема вимог наскрізних ліній у навчанні, використовуючи компетентнісні й ігрові вправи, проектні технології, дослідницькі експерименти, що спрямовані на формквання й розвиток творчого мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Сорока , Валентина.
    Реформа іде не тільки "згори" - її роблять українські учителі [Текст] / Валентина Сорока // Освіта України. - 2018. - 13 серп. (№ 31). - С. 8 : фот.
Рубрики: Нова українська школа--Вчителі--Досвід роботи вчителів--Киів, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
сертефікований тренер НУШ


Дод.точки доступу:
Чавро, Лариса Григорівна (учитель початкових класів Київської спеціалізованої школи № 106) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Багінська, Алевтина.
    Десять кроків на шляху до НУШ [Текст] : погляд директора / Алевтина Багінська // Освіта України. - 2018. - 13 серп. (№ 31). - С. 9 : фот.
Рубрики: Нова українська школа--Початкова школа--Вчителі--Учні--Україна
Кл.слова (ненормовані):
спільні справи -- спільні інтереси -- спільні ідеї -- спільні вподобання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Іваніна, Наталія.
    НУШ у закладах освіти Дніпровського району [Текст] / Наталія Іваніна // Освіта України. - 2018. - 13 серп. (№ 31). - С. 10 : фот.
Рубрики: Нова українська школа--Початкова школа--Організація освітнього процесу--Досвід роботи--Киів, місто (Україна)
Анотація: Новий освітній простір - це парти та стільці, які формують правильну поставу, це інтерактивні дошки, це яскраві кольори та малюнки на стінах. Класи та рекреації стають придатними до швидкої зміни робочих зон для роботи із цілим класом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Богосвятська, Анна-Марія.
    Сучасний урок у Новій українській школі. Спроба рефлексії [Текст] / Анна-Марія Богосвятська, Ліліана Кудрик // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки--Сучасний погляд
Кл.слова (ненормовані):
НУШ - нова українська школа
Анотація: У статті мова йде про сучасний урок, за НУШ.


Дод.точки доступу:
Кудрик, Ліліана

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Савченко, Олександр (академік НАПН України).
    Сухомлинський і НУШ [Текст] : за матеріалами виступу / Олександр Савченко // Освіта України. - 2018. - 22 жовт. (№ 41/42). - С. 14
Рубрики: Нова українська школа--Особистість--Формування
   Відомі педагоги--Педагогічна спадщина--Україна

   Початкова освіта--Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- природовідповідність -- мотивація саморозвитку
Анотація: Основні тези доповіді "Ідеї В.О. Сухомлинського в модернізації початкової освіти".


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кійло, Олександра.
    НУШ: учитель і самоосвітня діяльність учнів [Текст] : формування дослідницьких умінь і навичок молодших школярів / Олександра Кійло // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 20. - С. 4-12 : рис. - Бібліогр.: с. 11
Рубрики: Початкова школа--Творчий потенціал
Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- дослідницькі уміння -- початкова освіта






    Морозова, Ольга.
    НУШ очима дитини / Ольга Морозова // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 62
Рубрики: Педагогіка--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
сценарій заходу -- Нова українська школа -- самостановлення -- перебування у школі -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано сценарій проведення шкільного заходу за темою "Нова українська школа очима дитини" в 1 класі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Пономарьова, Катерина.
    Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 21-26. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Букварі

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- начально-методичний комплект -- букварний період -- навички читання -- навички письма -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідаться про навчання грамоти в початковій школі за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Співаковський, Олександр.
    Не НУШ єдиною. Як нам побудувати справді сучасну українську школу [Текст] / Олександр Співаковський // Голос України. - 2018. - 20 листоп. (№ 219). - С. 1,4 : портр.
Рубрики: Українська школа--Реформування і розвиток--Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ридванська, О. В.
    Заняття з елементами тренінгу в період адаптації до НУШ [Текст] : для першокласників та їхніх батьків / О. В. Ридванська // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 12. - С. 15-20. - Зміст: Пам'ятка батькам ; Вікові психофізіологічні особливості шестирічних першокласників ; Спільна робота дітей та батьків ; Поради психолога батькам першокласників
Рубрики: Нова українська школа--Першокласники--Адаптація
   Нова українська школа--Практична психологія--Робота з батьками

Анотація: Практичний психолог розробила комплекс профілактичних занять, спрямованих на сприятливий перебіг соціально-психологічної адаптації першокласників у Новій українській школі. В основу цих занять закладено "педагогіку партнерства" - взаємодію та співпрацю між учителем, учнем та батьками.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Грошева, Оксана.
    Готуємося до НУШ: співучителювання [Текст] / Оксана Грошева, Марія Грішак // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 62.
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка партнерства -- співучителювання -- співпраця вчителів -- ранкові зустрічі -- початкова школа
Анотація: У статті зазначено, що однією з концептуальних засад, що покладені в основу Нової української школи, є педагогіка партнерства. В педагогіці партнерства доцільно виокремити таке явище, як співучителювання. У рамках підготовки Нової української школи учителі майбутніх перших класів СЗШ № 49 спільно працювали над створенням розробок "Ранкових зустрічей".


Дод.точки доступу:
Грішак, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Пряма лінія з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікірів! [Текст] // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2019. - № 3. - С. 2-3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Габенко, Людмила.
    Портрет першокласника НУШ [Текст] : практичне заняття для педагогів / Людмила Габенко // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 4. - С. 8-22 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- адаптація до школи -- поведінка дітей -- вніб 3
Анотація: Мета заняття - сформувати знання про особливості розвитку дітей 6-7 років, розвити вміння застосовувати знання на практиці щодо адаптації дитини до реалій НУШ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Пряма лінія з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів! [Текст] // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 7-9. - С. 2-3
Рубрики: Нова українська школа--Педагогічна майстерність--Інновації--Україна
Анотація: У вересні минулого року всі перші класи почали навчатися за новою освітньою програмою - Концепцією Нової української школи. В статті йдеться про одну з найграндіозніших подій - проведення нового формату традиційного Інтернет-марафону "Прямої лінії" з тренерами НУШ", який пройшов 29-30 січня 2019 року.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гузь, Олена.
    Актуальні шляхи удосконалення читацької компетентності учнів в умовах НУШ [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Гузь // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 14-16. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- читацька компетентність -- Нова українська школа -- навички швидкочитання -- методи читання -- прийоми читання -- мовленнєва компетентність -- інтерактивна методика -- початкова школа
Анотація: Автор статті наголошує на тому, що для успішної організації роботи над формуванням читацької та мовленнєвої компетентностей потрібно розпочинати з періоду навчання грамоти та використовувати різноманітні методи та прийоми. Серед яких особливо виокремлює методики Ш. Амонашвілі, І. Т. Федоренка, вправи за О. Я. Савченко, інтерактивні форми організації роботи, що базуються на парній та груповій співпраці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)